Duckforum

S

spirit

ieekss,
deze kleuren doen zeer aan mijn ogen en de letters zijn waziger

Spirit

Hier ook erg vervelend.....

Niet mee eens, veel beter zo!
Lichte tint groen is het meest rustig voor de ogen.

tipje voor duck
gooi wat extra styles in het board :)
kan iedereen een style kiezen die hij/zij mooi vind :)

dit is goeie zet. vind het wel een verbetering.

mvrg.sath.

Nee ik niet, vind het maar niks, veel te donker geworden.

Originally posted by D-SQUAD
tipje voor duck
gooi wat extra styles in het board :)
kan iedereen een style kiezen die hij/zij mooi vind :)

Kan hier wel zeggen dat ik het wel wat vind hebben en dat het zo moet blijven,, maar het blijft toch zo dat iedereen er wat anders van vind ( en je kan het nooit voor iedereen naar zijn zin krijgen ),, en met wat voor beelscherm je kijkt.

Dus de tip van D-Squad vind ik zo gek nog niet,, maar dacht dat dat al mogelijk was,, had BT toch al eens gezegd of niet.

Ja dat is zeker mogelijk, op Fun hebben we dat immers ook, daar kan men uit 3 styles kiezen.

Belangrijk is dat men een bepaald anders "iets" op default laat staan en geen nieuwe aan gaat maken.
De styles op zich kunnen dan vrij gezet worden zodat elke gebruiker daar via het user CP zijn keuze uit kan maken.

Ga ik zeker doen want deze "gevangenis-tralie" style staat mij persoonlijk totaal niet aan.:)

Vind deze licht blauwe kleurtjes met rode randjes maar helemaal niks, ben misschien een beetje conservatief, maar doe mij de oude kleurtjes maar weer terug.

Geen paniek mensen.
Ik was even met de kleuren aan het testen in een aparte stylemodule.
Helaas bleek bij wijzigingen deze de default module mee te veranderen en dat mag dus normaliter niet.

Heb de zaak weer teruggezet zoals het stond en ga nog nader onderzoek er naar verrichten.:)

Eenden waren vanmiddag ook aan het spelen en hebben het net weer teruggezet

Het wordt tijd dat die eendjes zich weer in het water begeven wachten op een stukje brood... trouwens vind dit eendplaatje vriendelijker als die van de 2004

Gaan ze maar weer beginnen heb nu een zonnebril opgezet

rood valt met mijn ogen niet goed vorral zwart is vervelend
duck goeje wat aan anders gaa ik een bril koopen
maar niewe style lijkt mij beter
grtz roufa!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan