Duitse Internetshops voor Humax PR-HD1000

S

satbird

Ter voorbereiding op de aanschaf van een Humax PR-HD1000 , zou ik graag wat tips willen ontvangen van duitse internetshops die deze ontvanger tegen een goede prijs verkopen (aan hun verkoop balie) , deze shops moeten parallel lopen aan het grensgebied vanaf nijmegen tot doetinchem en niet verder dan +/- 50 km duitsland in.

Graag de tips via PM ivm reclame regels van het board.

Als ik een goeie tip heb gekregen laat ik het weten.

Alvast bedankt

Heb je al ervaringen gehoord van gebruikers ?

Ik ben Humax fan, maar durf w?l te zeggen dat alle modellen die n? de 5400 zijn gekomen op drama's uitgelopen zijn.

Heb jij voor deze positieve geluiden gehoord ?

Ik heb het idee dat HDTV in de loop van 2006 heel veel aanbieders gaat krijgen en als ik naar de specs van de Humax kijk zie ik weinig ?cht bijzonders ?

Ik heb ook interesse in een goede HDTV twin ontvanger.

volgens satteliet zaak in Arnhem, komt er deze week een NL pr-hd1000 in de winkel.

je leest het goed een NL model met IRDeto CA

het bericht via de mail ontvangen

voor de zekerheid bel ik morgen op.

dus wacht evt met aanschaf van een Duits model

wordt vervolgd

zou mooi zijn als dit de opvolger gaat worden van de welbekende 5400...hoop ik

Met de Irdeto CA kun je dan waarschijnlijk niet kijken naar Premiere HD kanalen in Nagravision.

Bij Nagravision CA kun je nog een Irdeto CI plaatsen :)

@pet123
en met een alphacrypt CAM ? of orginele premiere CAM ?

Kwam deze tekst tegen:

Premiere CI Modul
Wichtig !! Das Modul funktioniert nur in "Geeignet f?r Premiere" Receivern. In anderen Receivern verweigert das Modul seinen Dienst. Es erscheint eine Meldung "Receiver nicht geeignet f?r Premiere".

AlphaCrypt kan het dus wel ?
Sie k?nnen folgende Pay TV mit dem Modul entschl?sseln:

deutsches Pay TV :)
ORF ?sterreich
Digi T?rk
Hellas/Griechenland

dus wat zou het beste zijn , een duitse of nederlandse versie?

duitse versie in nederland voor 350,- al gezien

Het mooiste is natuurlijk om te kijken bij een satshop die beide ontvangers heeft staan om zo een vergelijk te doen. De vraag is hoeveel invloed Premiere heeft op de software.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan