dvb-c tuner voor dm 800 hd se

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Is zo'n ding ook in een clone in te bouwen? ( Zomaar nieuwsgierig. )

Ik ben bang dat de rest van de hardware daar niet op aangepast is, maar men wete maar nooit. Dus ben ook wel nieuwsgierig naar het antwoord op die vraag.

Misschien weet Aart dat wel? Die weet nogal veel over clones.

Er bestaan voor de clonen ook DVB-C tuners dus het zal wel kunnen ook worden ze compleet als kabel tuner verkocht als ik het zo op Marktplaats bekijk.

Maar geen ervaring mee.

Ik zal de decoder 1 dezer dagen wel eens openschroeven en kijken of er de ruimte voor is, maar ik denk het haast niet want ik heb dat ding al een jaar of 2, en volgens mij kan het alleen maar bij de 800 hd se..

Zou iig een stuk goedkoper liggen, want ik heb mijn zinnen gezet op een andere kabeldecoder maar dan op Linuxbasis...

Een Vu ligt in dit geval het goedkoopste.

Of er ruimte voor is nee natuurlijk niet dan moet de DVB-S tuner er uit en daar een DVB-C tuner inprikken volgens mij kan het alleen op die manier.

Waarom zo moeilijk, schaf een sundtek usb kabel tuner aan, installer de software en je hebt het hele probleem ondervangen.

zo heb ikhet met mijn VU gedaan en het werkt perfect.

Gr.

Wing

Maar ik zie net dat die een stuk duurder liggen dan een kaart, en daar moet ik eventjes over nadenken, maar het ziet er wel interessant uit.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan