DVB ondertitels

G

Gertjan_1970

Hallo allemaal,
Sinds een paar maanden heb ik een Dreambox 500HD en ik heb hierop vorige week een nieuwe (OoZoon) image geladen. Goede hulp op het forum gevonden en alles foutloos doorlopen.
Over de image ben ik zeker tevreden maar mis de ondertiteling die ik in mijn oude image had.
Nu kan ik alleen ondertitels krijgen via teletext en niet meer via de DVB stream?
Iemand een oplossing?
Dank!

dat zit nu in het audio menu:
druk op de rode knop voor audio (geluid) daarna de gele knop; de rest wijst zich dan vanzelf.

eendenteam;210681 zei:
dat zit nu in het audio menu:
druk op de rode knop voor audio (geluid) daarna de gele knop; de rest wijst zich dan vanzelf.

Moet dat niet zijn druk op menu en dan gewoon subtitels drukken en daarna enable DVB Dutch toch bij mijn 500HD

want bij mij in Ooozoon zijn de gekleurde toetsen voor de HD en timeshift

luca;210696 zei:
Moet dat niet zijn druk op menu en dan gewoon subtitels drukken en daarna enable DVB Dutch toch bij mijn 500HD

want bij mij in Ooozoon zijn de gekleurde toetsen voor de HD en timeshift

In mijn oude gemini image was het inderdaad via het menu en dan kiezen voor ondertitels. In de OoZooN image is ik nu heb inderdaad via het audio menu. De gekleurde toetsen zijn standaard inderdaad voor de timeshift en hd maar binnen het audio menu niet...
Al met al werkt het. Had er ook al een Newnigma opgezet om te kijken hoe dat werkt maar toch maar terug naar OoZooN image + Vali skin.

Gertjan_1970;210699 zei:
Al met al werkt het. Had er ook al een Newnigma opgezet om te kijken hoe dat werkt maar toch maar terug naar OoZooN image + Vali skin.
Fijn dat het werkt; overigens goede/beste keuze OoZooN en Vali skin. Wij gebruiken de Ai.HD skin van Vali. Je hoeft alleen de AIHD Controller als plugin te downloaden dan enigma2 herstarten en daarna is de AiHD Controller zichtbaar via menu-applicaties. Daar dan de style kiezen en kiezen of je tv beeld wilt hebben in je kanalenlijst of niet en dan groene knop voor opslaan. De rest wijst zich van zelf. Leuke stijlen zijn beschikbaar zoals BeyondDreams HD, Shadow, WhiteLine, LigaLine (champions league) of Concinity.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan