dvd 7.3 gb

A

aka

Ik heb een dvd van 7.3 gb met DVD Decrypter 3.1.9.0 op mij HD gezet. Nu wil ik deze branden naar een DVD, we helpt mij ff op weg?

Groet Aka

Je had hem met DVDShrink naar je HD moeten rippen, die maakt hem meteen pas voor een 4.7 schijfje..

Je kunt het nu alsnog met de DVDshrink doen...Je start DVDshrink, kiest voor files, en kiest daar de VIDEO_TS file ( die op je HD staan) en drukt dan op Backup..even een bestemings map kiezen..en maar wachten ( hij moet binnen de groene streep blijven..lukt het niet om hem in een keer binnen het groen te krijgen,doe je het gewoon 2 keer)..

Branden doe je als volgt..

Je opent NERO, kiest daar voor DVD-Video, aan de linkse kant zie je een mapje (video_ts)..daar dubbelklik je op, en sleept alle files die DVDshrink heeft gemaakt daarin..en branden maar..

Ps..DVDshrink 3.0 is freeware

@ moza

Geweldig programma man.

Ik heb zelf geen DVD brander en doe het altijd met Flask MPeg omdat ik dacht dat je de GROTERE DVD's niet kon kopieren.

Ik heb nu het programma gedownload en er een DVD mee naar de HD gezet. Is nu ipv 8.050 GB > 4,3700 GB
Hier heb ik een image van gemaakt met Nero. Deze heb ik weer geopend met Alcohol 120% .

?s effe werk, maar wilde zeker weten dat alles werkte.
En idd, Is een goede kopie van de DVD. De menu funties werken ook geweldig. De extra's ook. Alles eigenlijk!!!
Alleen de beeld kwaliteit is ietsjes minder als het origineel, maar dat is natuurlijk logisch! Maar nog steed heel goed!!!

moza

Ik ga vanmiddag gelijk een DVD brander halen. Dit is/lijkt geweldig!!!

THANKS voor de info!

Nog sterker dit progje is perfect voor kopieren en een fluitje van nul cent.

Trouwens na het shrinken kun je rechtstreeks in Nero een DVD branden.

Je opent NERO kiest branden van een DVD , 2 mappen worden kies dan zichtbaar Audio en een video map kies de video map en sleep hierin alle bestanden die geshrinkt op de PC staan en branden maar effe w888 en klaar.

Ook een leuk progje is clonedvd alleen is die niet gratis doet ongeveer hetzelfde als dvd shrink , met clone dvd kun je meer weghalen bv alle extra's weg
Alleen sommige films vinden dat niet leuk en weigeren dan af te spelen.

Dus mijn voorkeur is dvd shrink.

Nou zo gezegd, zo gedaan.

Heb een MSI DVD brander ( Brand + en -, ben ik ook weer van dat gesodemieter af ) gekocht en het werkt als een speer mensen!!!

God, nu alleen 1 probleem

Ik had al geen tijd voor de satelliet, waar haal ik in hemelsnaam de tijd voor mijn gebackupte DVD's vandaan?! LOL

PS

Zijn er nog meer van dit soort proggies??? Vind het wel leuk om het een en ander te gaan testen!

Nou..er zijn er wel meer, maar die kunnen meestal niet met de kopieer-beveiliging overweg ( die niet op elke DVD voorkomt)..DVDshrink haalt er die af,en verwijdert ook meteen de regio code..

Maar nog zo'n soort programma...Pinaccle Instant Copy 8 is ook zoiets..Daar kun je b.v. als je toevallig ook nog een dvd-rom hebt gewoon een kopie van een DVD maken ( backup moeten we zeggen hehe)..

Een ander heel handig programma is DvdXpress is eigenlijk ook een stap voor stap programma...(vrij simpel)

Ps..heb je die 8 speed DVD-Brander?.

Bedankt, ik ga weer zoeken.

Het is de 4X geworden.

als je voor kwaliteit gaat moet je instant copy 8 gebruiken
any dvd van slysoft zorgt ervoor dat de gecodeerde dvd direkt te bewerken is met instant copy

cora

Ik heb de Instant 8 software gevonden! Werkt lekker.

PS

Ik was ook op zoek naar een programma waar ik MPG2 files mee op DVD kan zetten.
Als ik namelijk een DVD video wil branden, dan kan dit niet volgens NERO.

Maar wat wil het geval, Mijn DVD speler bezit een SMART NAVI systeem. Dat wil zeggen dat ik gewoon de *.MPG bestanden direkt zonder ze in een map te zetten op de DVD kan branden als DATA en die kan ik zo in de DVD speler stoppen.
Deze herkend de DVD gewoon en laat keurig alle titels zien in een eigen menu. ( SMART NAVI MENU )
Selekteren en afspelen maar!!!

SVCD EN VCD doorelkaar maakt ook niet uit! Ongelovelijk mensen, er gaat een wereld voor me open!!! Whehehe

Bedank voor alle informatie, ik ben weer blij!!!

Als ik namelijk een DVD video wil branden, dan kan dit niet volgens NERO.
Wel dus, maar dan moet je wel de mpg2/dvd plugin hebben voor Nero of anders even ronkijken op dit board, er zijn wel wat links te vinden naar bijv. Nero 6 met alle plugings erbij.

Plugin had ik al, maar voor de zekerheid nog even erop gegooid.
Maar helaas, ik kan de mgp file niet in de Video_ts map zetten, wel in de root, maar dan spelen de meeste dvd spelers hem niet af.

Raar.. welke versie nero heb je dan?
O weet je wat? Schrijf me dat maar even in een emailtje en stuur me dat dan maar, dan zie ik eens wat ik voor je doen kan.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan