DVD brand programma

S

satbird

Wat is een goed brand programma om een gekopieerde dvd die dus regiovrij is en zonder beveiligingen te kopieeren met een dvd brandprogramma??

nero6 gebruik ik al maar ben daar niet echt tevreden over, vaak mislukt het.

wie heeft er een goede aanbeveling??

grtz satbird

oke progje heb ik, met crack... doet deze ook een legale dvd rippen ?
normaal doe ik dat smart ripper.

satbird

@satbird

Zelf gebruik ik voor het rippen, dvdshrink23nl.zip en voor het bakken, Instantcopy try version met een crack doet hij het prima NL versie

zelf gebruik ik dvdxcopy die doet alles zelf hele dvd met menu
maakt kleiner gooit beveiliging af en brand ook nog
ben zeer tevreden met die proggie

DVDXcopy zet aan het beging van de DVD dat dit een backup is. Beetje irritant. Als je echt mooie kopi?n wilt branden, maak dan gebruik van AnyDVD, dit programmatje draait als een resident programma op de achtergrond. Hierdoor kun je dus andere programmas gebruiken om te branden. Een wel zeer mooie en simpel in gebruik is toch wel Intervideo DVD Copy Platinum (en deze dus i.c.m. AnyDVD).
Intervideo maakt met ??n simpele druk op een knop of een DVD, of een VCD, of een SVCD, of een DivX[R] of een M-DVD van je originele DVD. Dus ook een dubbellayer naar een 4,7 Gb schijf.

Probeer het maar en verbaas je over de eenvoud en de werking van deze programma's.

Succes.

Ik gebruik hier smartripper,met op de achtergrond any-dvd,en om alles te comprimeren dvd2one. Ik vind het lekker snel en vooral betrouwbaar werken.

rippen en verkleinen kan met anydvd en clonedvd maar dat is erg slecht voor je dvd speler daarom is het beter de dvd eerst naar je harddisk te rippen met bijvoorbeeld dvd decrypter en dan met clonedvd verkleinen en branden..... werkt perfect hier

gr skilder

Hai,

Ik gebruik hier 2 programmas, te weten anydvd in combinatie met clone dvd, en ook dvdshrink.
Leuke van dvdshrink is dat je er meer mee kan en daarna gewoon branden met Nero 6 bijvoorbeeld!!

De laatste gebruik ik nu het meest.......

oke, met deze info kan ik vooruit .

een legale dvd kopieren: smartripper, dvd2one, clonedvd.
een gekopieerde dvd : clonedvd.

ben tevreden met deze wijze.
het werkt perfect.

thanx for the info.

satbird

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan