DVD Data

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Hoe kan ik een Data DVD van 6.5 GB orgineel omzetten aan een lege DVD ( rippen )......ik weet dat je wel met een film DVD kan rippen naar een gewone DVD formaat maar hoe kan ik dan een data DVD doen......is eer wel programma voor......

Groetjes,
deliyurek007

Niemand die een antwoord weet hier heb ik zeker een behoefte aan.....

Groetjes,
Deliyurek007

dat kan niet volgens mij, enige wat je kunt doen is (als dat gaat) dingen weg laten die je niet nodig hebt maar als het een boottable dvd is dan gaat dat ook niet echt.

gr blokker

OK bedankt daar was ik al bang voor dat het niet ging !!!

SHit Shit dus dat gaat me weer wat kosten.....

groetjes,
Deliyurek007

Originally posted by deliyurek007
Hoe kan ik een Data DVD van 6.5 GB orgineel omzetten aan een lege DVD ( rippen )......ik weet dat je wel met een film DVD kan rippen naar een gewone DVD formaat maar hoe kan ik dan een data DVD doen......is eer wel programma voor......

Groetjes,
deliyurek007

Dat kan wel

ik heb het laatst ook met data dvd gedaan !

zou leuk zijn als je ook uitlegt hoe!

maar volgens mij kan het niet zomaar, bij een film word de filmdata zelf gecompromeerd dus kleiner gemaakt.

en de afspeelsoft is to gemaakt dat die dat gewoon herkent en afspeeld.

dat kan met data ook door er een zip van te maken maar dan zal een boottable data dvd dus niet meer werken.

gr blokker

ik heb met Shrink de data gecomprimeerd naar zo'n 90 %. Op de PC afspelen lukt dan goed, maar in de DVD-speler wordt de disc niet herkent. Komt dit door de compressie?? Ben echt een newbie, dus wie??

Greetzzz.

Niemand? Dan zelf maar uitgedokterd, hehehe!!

Heeft niks met compressie te maken, die leest de DVD-speler kennelijk wel goed. Had de audio file niet meegebrand. Die ziet er leeg uit, maar is dat zeker niet!!! Met shrink als complete map meebranden en het werkt nu ook op de DVD-speler. Dus ALTIJD meebranden!!! Voor de duidelijkheid: ik heb het nu over een kopie van een originele DVD en niet over een internet download!

Greetzzz.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan