dvd endoosjes kopen

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Volgens mij was er al een onderwerp hier over maar kan hem niet zo snel vinden.

De vraag is dat ik weer toe ben om nieuwe dvd's en doosjes te gaan bestellen.

Meestal doe ik dat wel bij Bigdennis of OpusShop.

Maar vraag me af of jullie nog andere betrouwbare online winkels weten voor mij, die misschien nog wel goedkoper zijn ook.

Ik wil eigenlijk bestellen en dan een giro erbij krijgen zodat ik ze dus pas achteraf kan betalen bij levering, meestal moet je van te voren betalen, alleen Bigdennis heeft deze optie maar wellicht zijn er meer online winkels waar je op de ze manier kan bestellen.

Ik hoor het graag.

Jack ik weet niet of er goedkopere zijn, maar ik ben er mee gestopt om doosjes te kopen, ik doe ze voortaan in een koffer. ;)

Ik zie overigens op Marktplaats een mooie advertentie staan, dan kun je even vooruit.

Ja maar dat zijn slimline doosjes oftewel de smalle en ik wil de normale brede hebben.
Zit in Heerhugowaard trouwens, dat is niet echt in de buurt van Den Haag :(

Maar misschien komen er nog wel meer reacties hier :)

Heb nog even op marktplaats verder gekeken en kwam nog een andere tegen, 150 doosjes gratis af te halen in Voorschoten dus even gebeld en zijn de 14 mm doosjes, dus ga ze vanmiddag even ophalen :)

Maar de vraag blijft wel staan of je ergens lege dvd's kunt kopen en die achteraf met acceptgiro kan betalen.

heb laats nog bij bigdennis besteld alles prima verlopen binnen 2 dagen en ik had 200 dvd en 200 dozen 14 mm 60 euri
gr frans

Ha jack

Gewoon ff kijken waar je het goedkoopst bent; Ik doe al jaren bij opus bestellen en altijd goed gegaan, soms ga ik "vreemd"als er ergens anders een aanbieding is!

Maar Opus is en blijft vertrouwd :)

Groet

Al jaren klant van opus. en service is prima. had laatst dvd doosjes (100 st) waarvan enkele een fabricage fout hadden.

Heb toen een @mail gestuurd. en 2 dagen later stond TNT Post bij de deur. met een nieuwe zending. en een exuus bericht voor ongemak.

Dat noem ik klasse service.

Grtz/Sth.

Wij zijn ook "vaste" klant bij Opus en zijn nog niet vreemd gegaan

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan