DVD Player

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
890
Punten
113
Leeftijd
75
Weliswaar heb ik een VU+ maar deze vraag zet ik toch hier neer omdat dit een algemene Linuxbak vraag is en de meeste gebruikers zitten hier op dream.

Ik heb de DVD player plugin geinstalleerd en heb een DVD ISO bestand naar de HD vande BOX gekopieerd. Deze wordt perfect afgespeeld geen audio en of video problemen.

om het DVD ISO bestand op de harde schijf te krijgen via FTP en wireless dan duurt 4.5Gb ruim 45 minuten en dat is een doorn in het oog

Streamen van de laptop wil ik niet.

Nu wil ik een externe USB harde schijf gebruiken om op deze schijf de DVD bestanden te kopieren dat gaat supersnel, Vervolgens wil ik de externe USB schijf aan de dreambox knopen en vanaf daar de DVD's bekijken.

Nu de te verwachten problemen.

Waarschijnlijk ondersteund de BOX geen NTFS partities en hoe vertel ik de BOX dat er een externe USB schijf aanhangt.

Vervolgens als de schijf EXT3 gepartitioneerd wordt hoe krijg ik dan de DVD bestanden van mijn laptop op de EXT3 schijf

Kortom heeft iemand een workaround????

Enne ik wil absoluut niet streamen.

Ik heb mijn externe HD met Ubuntu geformarteerd en die wordt nu door Windows en door mijn reciever gezien.
Ik heb echter 'n AZ Premium en geen VU box, maar wellicht dat dit ook bij de VU box werkt.

Dus als ik goed begrijp kun je de door Ubuntu geformateerde externe HD probleemloos aan de Windows PC hangen en daarop lezen en schrijven??

Ja dat niet alleen, maar ook nog eens alles bekijken (foto's), afspelen (iso, vob, divx, mpg, mpeg, avi) en luisteren (mp3) op je reciever.
Als mijn externe HD bijna leeg is, koppel ik 'n 5 meter lange USB kabel (past net) aan mijn desktop en laadt 'm weer in no time weer vol. (nogmaals AZ box h?, maar naar wij dachten is die VU box nagenoeg gelijk aan de AZ box, met als enige verschil dat de AZ box v????l beter is) wink
En 't leuke aan Ubuntu is, dat je het niet hoeft te installeren; opstarten van 'n (rw)cd. en 't is ook nog eens gratis.

Hmm ik had net in de VU+ topic gemeld dat de VU+ box een standaard NTFS windows externe schijf gewoon leest , dus niks ubuntu gewoon aan je Laptop hangen volpompen

DVD, DIVX Photoos etc dan aan de USB poort hangen van de VU+ en draaien maar.

WINK WINK

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan