DVD speler vraagje

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Ik heb hier een Aristona DVD speler staan die ik ruim een jaartje geleden heb gekocht bij Blokker,, dus ja was een lekker goedkoop dingetje.

Werkte altijd goed maar sinds vandaag krijg ik op niet een DVD de ondertitels meer.

Ligt niet aan de DVDs want heb er verschillende geprobeerd,, zelfs orginele.

In mijn andere DVD recorder van Sony doen ze het allemaal wel.

Heb de scart kabel ook nagekeken en een andere geprobeerd.

Iemand die mij nog kan vertellen waar dit aan ligt of is die gewoon kapot en weer een nieuwe goedkope speler aanschaffen.

@Jack dit is vreemd, kun je eens kijken of je beeld niet opgerekt is, dan vallen de ondertitels buiten het zicht.

Het zal zeker niet aan de kabels liggen.
Voolgens mij zit de ondertitel in een speciale file.

Groetjes Bert

Ik heb dat geprobeerd met de verschillende opties voor het beeld zoals 16:9 en ondertiteling mode en breedbeeld, hij geeft ze echt niet.

Denk dus dat hij kapot is,, alles werkt wel maar dus geen ondertitels.

Bij een menu kan je ook niks meer selecteren dus zal wel aan de DVD speler liggen,, reset naar Fabrieksinstellingen heeft ook niet geholpen,, dus morgen bij Blokker maar een nieuwe halen voor 30 euries.

Tja ik zou bijna zeggen dat dan een zoom funktie actief is.
Maar als je hem teruggezet hebt naar fabrieksinstellingen dan zou ook die zoom weer uitgeschakeld moeten zijn.

In dat geval lijkt het mij ook dat ie stuk is. Voordeel is wel dat zo'n nieuwe tegenwoordig ook al weer divx en nog iets soortgelijks aankunnen.:)

Misschien ligt het niet aan je dvd maar aan de a/v instellingen van je tv. Deze kan ook op zoom staan zodra je de dvd aanzet. Je kan dit controleren door te kijken of je dvd-film meer laat zien als je hem afspeelt op de pc.

Suc6,

;)
Nr.10

IDD:Lekker goedkoop die dingen en kunnen iets duurder ook divx aan, maar heb hier inmiddels 3 staan die mankementen hebben in loopwerk.en geleiding van laser heeft ruimte. nu kan je er wel nieuwe laser met rail inzetten, maar dat is de moeite niet waard.

Ik denk dat de volgende een duurdere wordt waarvan het loopwerk beter van is.

Trouwens die goedkopere merken is LG een van de betere.

Software matig geen probleem gehad. puur loopwerk laser.en aansturing cd/dvd (motor)

grtz/sth.

Nou ik snap het niet meer hoor maar hij doet het weer perfect nu :)

Dacht laat ik de stekker eens uit het stopcontact trekken en weer terug doen,, en toen werkte de ondertitels en menu weer.

Snappen julie dat nou.

Oh en deze was ook maar iets van 30 euries ruim een jaar geleden en kan gewoon DIVX aan.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan