E?n voor freggel1 en boets jullie mogen haar hebben

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Alstublieft heren F en B voor jullie dit is Zana niet geschikt voor de burcht. Te dunne bandjes :biggrin:

Ze heeft wel lange nagels.

Maar ik zou haar daarom niet m'n nest uittrappen!

Groetjes,
Bones

Kijk da's nou nog eens sociaalvoelend! Big-Henk geeft toch een mooi cadeau weg aan de tegenpartij. Een heel aardige geste zou ik toch zeggen.:biggrin:

Ik moet toch eerst eens even contact opnemen met B, zodat we er eens rustig over kunnen praten of we deze "schone" wel aan gaan nemen?

Gezien het feit dat dit al een paar jaar aansleept, zie ik dit als een mogelijkheid tot een afleidingsmanouvre om mij en B komend weekend bezig te houden met Zana, en dat jullie intussen hier alle fietsen jatten?

Is dit niet het geval, wat ik betwijfel, dan is het inderdaad een mooie geste, en heb ik voor jullie nog een mooie inruiler staan, die zeker nog niet afgetrapt is. :sex:

Stelletje schijterds hahaha, maar ik zal even overleggen freggel met BT en Pikkie, want die van jou zou nog wel's in aanmerking kunnen komen waar het niet dat ze wel heeeele lange nagels heeft. Maar met jou weet je het ook nooit, we willen geen helers zijn h??
Blijft risiko achtig. :biggrin:

Die van B valt meteeen af wat mij betreft. Oud ijzer in de navel, niet helemaal te vertrouwen tieten op echtheid en er mist het kleine toefje haar.
Ze kijkt ook een beetje te nep.
Sorry B maar je mag haar zowieso lekker houden hoor. :biggrin:

Big-Henk;198707 zei:
want die van jou zou nog wel's in aanmerking kunnen komen waar het niet dat ze wel heeeele lange nagels heeft.

Hier is over nagedacht Big-Henk, want het voorjaar zit er weer aan te komen, en dan wil de rug van Tiger nogal eens gaan jeuken, dus dan zijn lange nagels om te krabben soms erg handig.

Ik denk dat BT hierdoor de lange nagels weer op prijs gaat stellen, want om heel de tijd met zo'n vlooienband aan te lopen jaagt de nimfen ook maar weg. :biggrin: :sex:

En B. voorlopig geven we idd niets weg, want de tijd van verzoening, de kerstdagen, is eigenlijk al weer voorbij, dan hadden ze het toen maar moeten doen. :biggrin:

Mee eens Freggel. Bij de nieuwjaarsborrel konden de heren ook niet, zo gezegd. En ze jatten gelijk je huis leeg.

:biggrin:
Nr.10

en dat jullie intussen hier alle fietsen jatten?
WIJ? Er is er maar 1 die dat hier doet en waar ook bewijzen van zijn, wij brave personen hebben ons nooit met dergelijke activiteiten bezig gehouden dus er is ook geen enkele reden tot wantrouwen of angst hieromtrent.

Die met die nagels? Nee dan doe mij die inruiler van freggel1 maar, ondanks dat die wel een beetje dik is, bevalt die me toch wat beter.:biggrin:

Altijd als ik er eentje zie met een volledig kale poes heb ik het idee dat je jezelf dan gaat bezig houden met iemand van onder de juridische leeftijd, dus nee, er moet gewoon wat haar op zitten.:biggrin:

En die dikke kan ook wel krabben hoor.:sex:

Ik had met de nieuwjaars borrel wel degelijk een alibi, valse beschuldigingen, en dan een een cd met 2 pitten weggeven foei, we willen helemaal niks F.en B. van jullie hou ze maar lekker zelf...

Ik mis bij deze posting de cijfers die er bij horen.

10 - te lange nagels + net iets te kleine tietjes = 9,0

Niemand kan perfect zijn.

;)
Nr.10

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan