e1 settinglijst dreambox 500

Bonki69

New Member
Lid sinds
3 nov 2010
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
54
hallo is er nou niemand die een nederlandse e1 lijst heeft die up to date is en die wel te lezen is met dreamedit zonder fouten ik heb dreamedit voor mac ik heb schotel met 13 19,2 23,5 en 28,2 thankssssss uuuuuu
 
ik laad net die lijst maar daar zijn de sport kanalen niet zichtbaar van canal+ en de film kanalen van canal+ die horen nu toch op 23,5 te zitten?????
 
Helaas, met de Dreambox 500 Enigma1 zijn niet alle (sport)kanalen te bekijken. Alleen die in MPEG-2 uitzenden kan je bekijken. Wat in MPEG-4 wordt uitgezonden is alleen voor de HD ontvangers bestemd.

Eredivisie Live op Astra 19.2?E zendt nog wel in MPEG-2 uit.


Grt. Parabolica.
 
ohhh ik dacht dat je kon kiezen bij bij die sportkanalen tussen gewoon en hd
en hoe zit het met de film kanalen van canal+zoals film1 action en film1 family die horen toch ook te zitten op 23,5 zonder hd?
 
Nope zijn allemaal HD kanalen geworden als je die graag wilt zien en je hebt daarvoor de mogelijkheden dan moet je op zoek naar een HD ontvanger.
500HD 600HD 800HD 8000HD en uiteraard ook andersoortigen zoals de VU Uno, Vu + Duo Te kust en te keur.

Ik heb nu een Vu+ DUO voor HD en standaard kanalen en een DM 500 voor Radio gebruik.
 
dus mijn box is alweer te oud om lekker tv te kijken snikkkkk
wat raden jullie mijn dan aan om aan te schaffen dat ik weer verlopig alles kan kijken?
 
Neem een MEDI@LINK, Black Panter

Een hele nette prijs voor een kwalitatief goed beeld.

Verder heeft deze ook de mogelijkheden als de dreambox 500HD


gR. BeBro
 
Succes, en laat jouw bevindingen met je nieuwe ontvanger hier op het board achter.

Grt. Parabolica.
 
@Bonki: Canal Digitaal verplaatst steeds meer zenders naar de Astra 23,5. Dat is niet voor niets, want voor Canal Digitaal is dat goedkoper. De meeste zenders die verplaatst worden zijn weliswaar geen HD zenders qua beeld maar ze zenden geluid uit in MPEG4 en daar heb je een HD ontvanger voor nodig. Wil je een nieuwe ontvanger dan adviseren we je een HD ontvanger te nemen; bijv een DM500HD.
 
@Eendenteam, de MEDI@LINK, Black Panter is een HD ontvanger die MPEG4 ondersteund. Deze ontvanger zal waarschijnlijk niet de volledige software ondersteuning hebben zoals met de 500HD, maar de prijs die zo'n €100.- lager is dan de 500HD, is redelijk als je er niet meer voor uit wil geven.

Grt. Parabolica

100
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan