ebay bestellen vanuit America

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
7
Punten
38
Leeftijd
61
Je kan iemand in Amerika het wel voor je laten bestellen; het zal dan afgeleverd worden op een Amerikaans adres en daarna moet het nog naar Nederland worden verzonden. We weten niet hoe zwaar het is maar dat kan ook aardig oplopen.
Hoe het ook zij, je schrijft dat je het snel wilt hebben, maar dat kun je wel vergeten (bestellen, afleveren en opsturen naar NL kost nu eenmaal tijd).

Heb je al aan de verkoper gevraagd of hij het item naar Nederland wil sturen en wat dan de eventuele verzendkosten zijn?

De prijs is niet zo heel erg belangrijk, er staat een dure machine stil, en ik heb dit onderdeel gewoon snel nodig.
Ik ga onmiddelijk met de tip van aart1944 aan het werk!
Bedankt, ik houd jullie op de hoogte!

the matrix;217575 zei:
Heb je al aan de verkoper gevraagd of hij het item naar Nederland wil sturen en wat dan de eventuele verzendkosten zijn?

Nee, probeer maar eens via ebay contact op te nemen, dat lukt op de een of andere maniet niet in dit geval.

@aart1944 Ik ben via jouw link bij http://www.fromus2eu.nl/ terecht gekomen.
Die een mailtje gestuurd, ik kreeg direct antwoord.
Uiteindelijk betaal ik 112,99 euro, en heb het onderdeel dan binnen 10 dagen in huis!
Ik heb direct het geld direct overgemaakt, en ben benieuwd hoelang het echt gaat duren.

Allemaal bedankt voor het meedenken!

hmmm 80$ = 58 euro en je bent kwijt 112.99 euro, Daar kon je hem bijna zelf voor gaan ophalen.....

Maar goed een machine die stil staat kost waarschijnlijk factoren meer en zijn dit peanuts

@The Matrix,
Klopt 112.99 euro, en idd die machine moet draaien, die machine kost per uur meer dan dat onderdeel......
Gelukkig is de machine niet van mij, ik repareer ze allen maar :biggrin:

Ben je zzp-er dan betaalt het bedrijf het 20 voudige aan jouw? of ben je medewerker , dan is het ->damned maar misschien wel een vette bonus

Nee, ik heb gewoon een bedrijf dat metaalbewerkingsmachines onderhoud en repareerd.
Ik zou voor zo'n onderdeel idd de hoofdprijs kunnen vragen, echter voor de toekomst brengt dat niet veel. Dat is snelle handel en vaak eenmalig, en daar doe ik niet aan.
Op zo'n onderdeel zet ik een marge van 30%, ik mag het ook nog inbouwen, en verdien er op die manier genoeg aan.

Bedankt voor de link, ik heb voor een paar schoenen een offerte aangevraagd.

Wat ik zo vreemd vind is dat ik voor hetzelfde item prijzen zie van 35 dollar tot 125 dollar en misschien nog meer.

Overigens kan men vaak op Ebay zo'n gast wel contacteren en vragen of ie ook naar Nederland wil shippen. Vaak is men daar wel toe bereid (ondanks dat er staat dat er alleen in eigen land verzonden wordt) omdat NL een redelijk betrouwbaar land is.

Probleem is dat je wel voldoende paypal saldo moet hebben om te betalen. Het mijne is inmiddels alweer vervlogen aan modelbouw onderdelen anders had ik het wel voor je geprobeerd.

Hmmm ik heb mijn paypal gekoppeld aan de ING en heb nooit een probleem om via paypal te betalen . wordt direct van mijn rekening gehaald.

Toch te duur.

Het verschepen kost net zoveel als het product hierdoor wordt het ? 25 duurder dan in Nederland, afhankelijk wat het kost en wat het is, is het och handig denk ik. Ik blijf hem in mijn achterhoofd houden in heb hem bij mijn favo's gezet.

@The Matrix: Zo heb ik dat ook en ook nog gekoppeld aan m'n ING creditcard. Maar da's alleen ter zekerheid. Paypal is bij mij een soort spaarpotje en wordt dus ook niet gevuld vanuit de prive rekening, want da's voor het huishouden.

Ja, de klep is binnen.
Het heeft uiteindelijk 11 dagen geduurt, en dat valt zeker niet tegen!

Die liggen er bij ons regelmatig in de oudijzerbak. :biggrin:

Hee, doen julllie ook oud ijzer in de chokolade dan?

Die kans zit erin, maar dan is de vangmagneet verdwenen... :biggrin: En werkt de detectie niet meer... :stupid:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan