Vraag Edision Piccollo S2+T2_C Combo HD ontvanger

bertjev

New Member
Lid sinds
25 jan 2022
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Locatie
gent
ik heb deze ontvanger voorzien van een alternatieve software; met deze zou cccam mogelijk zijn. daar ik geen ervaring heb met cccam zou ik graag te weten komen (of een voorbeeld hoe zo'n lijntje er uit ziet, moet niet werkende zijn) zodat ik in het menu kan bekijken waar dit ingevuld kan worden. of kent iemand de oplossing?
 
Hallo Bertjev, welkom op Satellitefun.

Wij kunnen wel een voorbeeld geven van een lokaal cccam lijntje naar een andere ontvanger, daarmee zou je in feite al alles moeten kunnen wat we niet mogen vertellen.

Maar vertel eerst eens welke alternatieve software je in deze ontvanger hebt? Dan kunnen wij ook beter bepalen of er wel CCcam in kan of niet, en of er eventueel andere alternatieven mogelijk zijn.
 
kijk gewoon eens op Google
 
@bertjev , Het is alleen de vraag of het nog veel zin heeft deze toe te passen.

Via vage sites zijn complete tekst en uitleg te vinden en elke legale vorm valt illegaal te gebruiken, het is alleen de vraag of het nog loont.
Natuurlijk kun je je huidige kaart binnen in huis met cccam verdelen over twee ontvangers, wat een grijs gebied is, maar ook dit gaat in de loop van het jaar veranderen omdat de kaarten massaal uitgeschakeld gaan worden, of alleen nog werken in een CI+ module.

Iedereen weet dat je via illegale manieren tv kunt kijken, maar vind maar eens een stabiele aanbieder. Je betaald niet veel geld maar je krijgt ook niets.
Vaak zijn deze figuren binnen een week vertrokken, valt het beeld continue stil of werkt het gewoon niet en de betreffende aanbieder is met de noorderzon vertrokken zodat je weer opnieuw kunt beginnen.
Bovendien worden de illegale providers regelmatig uit de lucht geplukt en met een beetje pech staan jouw gegevens ergens en heb je een boete van 10K aan je broek..
De tijden van weleer zijn voorbij...bovendien is er toch geen ruk op tv te zien.. :)
 
Laatst bewerkt:
Ja er zijn nog wel mogelijkheden, maar de vraag is dus hoe CCcam actief te krijgen op deze ontvanger. Ben even rond gaan kijken en qua software lijkt het een beetje op een SAB van vroeger met alternatieve software.

Ik heb hier een filmpje gevonden, is wel in het Spaans, maar de belangrijkste namen zijn wel gewoon in het menu te vinden.
Op deze manier krijg je er dus CCcam op aan de praat, maar die moet dan wel al in die alternatieve software zitten.

Tip: Ik weet niet of je dat ding nog terug kunt brengen naar de winkel. Zoja, meteen doen. Voor dat geld heb je ook een VU+ Zero die veel beter gesupport is, zowel op gebied van firmware alsook op gebied van Oscam (beter dan CCcam).
 
is gebruikt geweest om telenet op te nemen (met originele kaart en cam de beelden werden gedecodeerd opgenomen) heb nu geen telenet meer; dus kijk ik of deze ontvanger voor iets anders kan gebruiken. heb een schotel gevonden gedumpt aan een glasbol wil eens testen wat dit nog kan.
 
Oh op die manier, ja dan zou ik dat ook wel proberen. Maar zoals gezegd, zoals op het filmpje boven is wel te zien hoe CCcam te gebruiken op die ontvanger met bepaalde alternatieve firmware. Met de beelden zou het eigenlijk moeten lukken.
 
...iets met marktplaats? ;)
 
Ook nog een optie, maar dat kan altijd nog na het hobbyen. :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan