Een tijger tussen de eenden !

P

prutsie

Wat zie ik nou, een tijger in de eendenvijver :)
Bekende kop volgens mij, BT ??

groeten,
Peter.

Is een tijgertje ja, iets anders dan wat links naast mijn postings staat.
Was me al opgevallen gisteren ofzo, vond het wel grappig dus ik dacht van zeg eens niets, eens zien wanneer de eerste reacties komen.:)

Ben eigenlijk benieuwd waarvoor het is. Misschien als een soort bedankje voor het serverbeheer ofzo? Geen idee, maar ik vind het bijzonder aardig.

voor mij alvast een teken dat het hier op het board alvast ok is

gr tendoryu

lekker nuttige post zou ik zeggen, doe dat ff via pm ofzo!
tis hier geen theekransje

Vind het wel nuttig,, is een mooie afbeelding BT,, laten we allemaal maar effe zeggen wat we er van vinden,, is errug nuttig hoor,, als iemand kan zeiken kunnen ze het niet laten he.

Ja ik vindt hem ook wel mooi,ja het zou nog leuker zijn als die animated zou zijn,dat je hem bijvoorbeeld ziet grommen,tussen die duck en katrien,maar ik weet niet of dat kan.

tis hier geen theekransje...??????????????

wat een zeikerts hier zeg ,de laatste tijd

heeft poteronassi lange tijd nie geneukt ofzo?

Eigenlijk zou t een plaatje van teigetje moeten worden van Winnie the Poeh, geheel in Disney stijl :)

Rolo

Hoera het begon met een mooie tijgerkop en waar eindigd het mee???? Juist wat een respect voor elkaar zijn jullie nou vowassen of een stel pubers gaat wat nuttigs doen voor de hobby ga je bezig houden met nagra of seca doe is wat ik ben al een heel eind.....

Heej Tijger nu niet even stiekum in die eendenbilletjes happen he :) want ik zie je een beetje schuin naar Donald kijken alsof je zo wil gaan bijten :)
Of is het zo'n blik van Katrien is voor mij? :)

Big-Henk

Die tijger kan misschien ook voor beschermengel staan???????

tis hier geen theekransje
Volgens mij begrijp jij niet goed waarvoor een off-topic forum is, maar misschien komt dat nog wel.

@Jack: Thanks, zitten wel een paar leuke tussen ja.

@Allen: hehehe.. bedankt voor de leuke reply's.
Nja, kijk eens heel goed naar die plaatjes.
Als je nu echt goed kijkt, dan kun je zien dat Katrien haar ogen naar mij opslaat in een half verliefde manier.
Ik tijger kijk zijdelings naar Donald, die een zwaar gezicht trek omdat ik tussen hun in sta, klaar om te bijten.
Tevens zie je dat mijn ogen slinks staan, en dat ik slinks zijdelings naar Donald kijk, is om op te letten dat ie niet ziet dat ik stiekum Katrien in de billen knijp.
En zie daar, heb ik al weer het hele gebeuren onder de schermen uitgelegd. Wel niet verder vertellen he.. ssssttt.. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan