einde polsat op funcard??

H

hudson hawk

hallo mensen heb even een vraag zins de nieuwe keywissel bij polsat krijg ik hem niet meer open klopt dit of moet hij het nog steeds doen op de funkaart ik heb humax 5400z en een free x module

Originally posted by hudson hawk
hallo mensen heb even een vraag zins de nieuwe keywissel bij polsat krijg ik hem niet meer open klopt dit of moet hij het nog steeds doen op de funkaart ik heb humax 5400z en een free x module

alles jij een humax 5400z hebt waarom niet de hot emu in laaden hij doet het hier nog steeds
grtz roufa!

hot emu was dat dan en maakt dat wat uit dan ik heb ook een free x cam met software erin voor 6in 1 maar ook daar doet ie het niet op hoe kan dat dan dan maakt het niet uit welke emu ik heb in mijn hummax want ik heb mijn free x cam in mijn nokia9800s zitten en daar deed polsat het verleden week ook nog op

Wat dacht je van 2 key wissels snel achter elkaar :)

zo moeilijk is het toch echt nie hoor .

Wat is er nu zo leuk aan polsat (er wordt alleen pools gesproken en dat versta ik niet) en is er een film in het engels dan hoor je een man doorheen lullen.

Ik neem aan dat die van jullie ook op de hotbird zit.

ze zenden wel vaak voetbal uit dus dat is best wel leuk

gr gogo

hot emu was dat dan en maakt dat wat uit dan ik heb ook een free x cam met software erin voor 6in 1 maar ook daar doet ie het niet op hoe kan dat dan dan maakt het niet uit welke emu ik heb in mijn hummax want ik heb mijn free x cam in mijn nokia9800s zitten en daar deed polsat het verleden week ook nog op

het maakt wel uit polsat is au in de toh hot emu
grtz roufa!

ja maar had polsat verleden week nog en heb niet die nieuwe emu erin zitten dus zeg maar hoe dat kan dan

heb net nieuwe file op mijn funkaart gezet en heb weer beeld op polsat dus zeddini vertel mij maar hoe dat komt met je moet nieuwe emu op je humax zetten slap geouwehoer dus wat ik al zei als je mensen wil helpen doe het dan goed en ga niet van die rare dingen vertellen aub sorry wou dat gewoon effe kwijt

is geen slap geouwehoer nieuwe emu er inzetten is die au,en op je funkaart dus niet maar als je het toch beter weet waarom stel je hier dan wel vragen? zo dit moest ik dus ff kwijt

nee ok van die emu is geen slap geouwehoer ok maar dat ik geen beeld meer zo krijgen met alleen funcard dus wel dat bedoelde ik dus ok en die emu interseerd me geen bal ok
dat wou ik weer even kwijt

Hallo zeddini

Trek je r maar niets van aan hoor.
Je bedoeling was goed,je gaf enkel aan dat het op
de humax au was en dat klopt.
En op de andere moeten keys in dasa het versschil.
Hellaas vind ik het een beetje vervelend om telkens
weer een ander af te zeiken terwijl het verhaal klopt.
Maar ja zulkse heb je nou eenmaal erbij.
dat wou ik even kwijt ok ok ok

hummaxboy

Slap geouwehoer...?!?

Een search op dit forum naar alle berichten van mr. hudson hawk wijst duidelijk uit dat meneer zelf zelden of nooit bereid is een ander hulp te beiden... (de meeste postings van hem zijn vragen als meneer weer eens geen beeld heeft op zijn favoriete rukzender), maar wel iemand die hem probeert te helpen een beetje afzeiken...

DAT IS PAS SLAP GEOUWEHOER!!!

(dat wilde ik even kwijt ;) )

maak je niet druk ducom dat soort mensen willen kant en klare antwoorden hebben zonder er iets voor te hoeven doen het simpelste om dus te doen is GEEN ANTWOORD GEVEN

ach ja iemand moet weer een sex zender erbij halen terwijl ik het gewoon over polsat heb het gaat er mij gewoon om dat ik iets moet doen volgens hem wat helemaal niet nodig is ze zijn gewoon nu om de haveklap de key aan het wisselen wat heb ik dan in vredesnaam aan een emu in mijn hummie weet best dat ie wou helpen hoor heb hem misschien een beetje te hard benaderd mijn excuses daar voor bij deze aan zeddini maar die gozer die over free x tv begint dat vind ik beetje zielug want das al maanden geleden oude koeien uit de sloot halen noemen ze dat en ten 2 de vraag ik hier nooit om files of zo want die kan ik heel goed zelf vinden en ten derde ik heb vaak gevraagt als ik geen beeld had of er meerdere mensen waren die daar last van hadden is dat zo een rare vraag zie dat wel vaker hier en die van mij was toevallig over free x tv een ander vraagt ligt nederland 2 eruit bij jullie of zo nou dat mogen we toch vragen of is dat verboden voor meneer ducom daar heb ik toch echt maling aan en hoop ook de andere mensen die af en toe geen beeld hebben gewoon blijven vragen hier of andere dat ook hebben want daar is niks mis mee en meneer ducom ik hou je in de gaten hier op het board kijken wat voor vragen jij steld hier of wat voor antwoorden je geeft zal niet veel soeps zijn denk ik maar ja ben hier niet om ruzie te maken want das zonde van de tijd allemaal in ieder geval zeddini bedankt en nogmaals mijn excuses aan jou

ach ja iemand moet weer een sex zender erbij halen terwijl ik het gewoon over polsat heb het gaat er mij gewoon om dat ik iets moet doen volgens hem wat helemaal niet nodig is ze zijn gewoon nu om de haveklap de key aan het wisselen wat heb ik dan in vredesnaam aan een emu in mijn hummie weet best dat ie wou helpen hoor heb hem misschien een beetje te hard benaderd mijn excuses daar voor bij deze aan zeddini maar die gozer die over free x tv begint dat vind ik beetje zielug want das al maanden geleden oude koeien uit de sloot halen noemen ze dat en ten 2 de vraag ik hier nooit om files of zo want die kan ik heel goed zelf vinden en ten derde ik heb vaak gevraagt als ik geen beeld had of er meerdere mensen waren die daar last van hadden is dat zo een rare vraag zie dat wel vaker hier en die van mij was toevallig over free x tv een ander vraagt ligt nederland 2 eruit bij jullie of zo nou dat mogen we toch vragen of is dat verboden voor meneer ducom daar heb ik toch echt maling aan en hoop ook de andere mensen die af en toe geen beeld hebben gewoon blijven vragen hier of andere dat ook hebben want daar is niks mis mee en meneer ducom ik hou je in de gaten hier op het board kijken wat voor vragen jij steld hier of wat voor antwoorden je geeft zal niet veel soeps zijn denk ik maar ja ben hier niet om ruzie te maken want das zonde van de tijd allemaal in ieder geval zeddini bedankt en nogmaals mijn excuses aan jou

Ik weet wie hier z??r zielig is,en dat zijn niet Zeddini en Ducom.

En laat ik nu maar mijn mond houden en mij niet verder opwinden,want dat is deze persoon niet waard.

Originally posted by rolbird
En laat ik nu maar mijn mond houden en mij niet verder opwinden,want dat is deze persoon niet waard.

Daar sluit ik me bij aan... ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan