Eindschoonmaak?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
775
Punten
113
Leeftijd
60
Zit ik net even een leuk bungalowpark uit te zoeken om binnenkort een midweekje op vakantie te gaan...

Dit jaar gaat 1 van de 2 viervoeters mee op vakantie, maar tijdens de prijsberekening valt me iets op, 1 hond kost meenemen ?20,-, maar er komt ook nog iets anders extra's bij, een verplichte eindschoonmaak van ?75,-??? 

Sorry, maar ?95,- betalen voor zo'n klein kutkefferke??? 

Gewoon meenemen en niet opgeven, geen haan die daar naar kraait.

B.

Wel of niet een hond € 75,00 eindschoonmaak betaal je toch.

Eindschoonmaakkosten zijn vaak extra kosten bij de huur van
een bungalow of appartement.

Multispeed zei:
Wel of niet een hond ? 75,00 eindschoonmaak betaal je toch.

Dit is niet helemaal waar wat je zegt Multispeed.

De reden dat ik dit aanhaal is het volgende, je voert het aantal kinderen/50+++ of 55+++ in, en dan het aantal huisdieren, en bij 2 verschillende aanbieders komt de prijs van de eindschoonmaak tevoorschijn na het invoeren van een huisdier. 

Probeer het voor de gein maar eens bij Landal of De Roompot...

En @Boets, ik neem liever een extra bosnimf mee dan zo'n keffer die toch heel de dag maar alleen zit in de bungalow...

Bij roompot betaal je ook zonder huisdier voor eindschoonmaak.

bij landal ingecalculeerd
Landal GreenParks aanbiedingen
Gezellig met vrienden of met het hele gezin even lekker weg? Bij Landal GreenParks valt van alles te zien, te doen en te beleven.

De genoemde prijzen zijn inclusief eindschoonmaak en exclusief reserveringskosten vanaf 27,-, toeristenbelasting pppn, bedlinnen 7,75 pp en eventuele overige extra's.

als je het huisje perfect schoon achterlaat krijg je je geld terug , tenminste wij wel bij roompot het zit opgeborgen in de waarborgsom:

Waarom wordt er een waarborgsom in rekening gebracht?
Na uw vertrek zal de huishoudelijke dienst uw vakantieverblijf controleren op reinheid, eventuele inventarisgebreken en aangebrachte schade. In verband met deze eindcontrole zijn wij genoodzaakt geweest u een waarborg per vakantieverblijf per periode in rekening te brengen. Dit bedrag wordt 7 dagen na vertrek naar u overgemaakt, mits het vakantieverblijf achtergelaten wordt volgens onze voorschriften en indien uw IBAN-nummer bekend is. Als er (schoonmaak)werkzaamheden door de huishoudelijke dienst moeten worden uitgevoerd, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. U krijgt hierover schriftelijk bericht.

Vooral rooklucht wordt in rekening gebracht

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan