EK 2004

Multispeed †

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Waar ik me over verbaas is dat op ons Board nauwelijks over het EKwordt ge-OH. Misschien denkt menigeen er wordt al genoeg overge-OH via andere media, zit wat in.

Ik ben in tegenstelling tot veel anderen van mening dat het Nederlands elftal allerbelabberdst speelt, ook de wedstrijd tegen Tjechie. Ik zie geen verschil met de gespeelde wedstrijden van de afgelopen 2 jaar. Iedere aanval van de tegenstander is goed voor hartkrampen omdat je denkt daar gaat weer een doelpunt vallen. Met veel geluk, kunst en vliegwerk, is het vaak net goed afgelopen.

De wedstrijd tegen Tjechie vond ik dankzij Robben leuk maar de rest van het elftal speelde net zo slecht als voorheen. Vreemd dat voetballers, ie elke dag met voetbal bezig zijn, niet zelf zien wat er in het veld verkeerd gaat, ik denk dat de van Gaal-school schuldig is aan het feit dat voetballers afgeleerd zijn zelf te denken en tijdens de wedstrijd tactische tegen-maatregelen te nemen, zonder aanwijzingen van een trainer.

En de bagger die over de Coach wordt uitgestort is buiten alle proporties de kritiek op zijn wissel is wel terecht maar al maanden lang wordt ie afgebrand en belachelijk gemaakt.

Terwijl ik dit intyp realiseer ik me dat bovenstaande waarschijnlijk de hoofdoorzaak is dat er zo weinig over wordt ge-OH op het Board.

Multispeed

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen idee waarom er niet over ge-OH't wordt.

Wat mij betreft heb ik er wel een idee van, ben geen voetbalfan. :)

Voor de wedstrijden van Nederland hoef je geen voetbalfan te zijn.

Als je een beetje vaderlandsliefde hebt,kijk je gewoon en juicht of huil je mee met Oranje.

Mocht de wedstrijd van zaterdag tegen de Zweden net zo'n kraker worden als vanavond,doe ik het ervoor of ze nu winnen of verliezen.

Portugal-Engeland....hoop dat alle kwartfinales zo worden.

De duitsers zijn in elk geval naar huis.... (let vooral op de kentekens, hier opent zich een vrij klein scherm.. Raar bij meeste fora kun je gewoon een plaatje invoegen)

sleurhut.jpg

Laatst bewerkt:
Hoezo als je een beetje vaderlandsliefde hebt??

Ik schaam mij diep dat ik een Nederlander ben.

Weg met die hele oranje bende!!

Voetbal is volkssport nummer 1,als je er niet van houd..oke.

Maar om je nu te gaan schamen om Nederlander te zijn,gaat me net iets te ver.

Satcor,al een emigratie naar de Noordpool overwogen,word weinig gevoetbald daar...:))

Mij veel te koud op de noordpool joh!

Kan er misschien wel lekker ijshockyen.

Klein beetje schaamte is wel op z'n plaats hoor.......... dat grapje heeft de afgelopen anderhalve week de belastingbetaler weer 'n behoorlijke duit gekost aan politie inzet etc etc............... zelfs toen we er uitlagen waren er hier lieden die herrie maakten , niet zo erg als oss, maar toch genoeg om de

paarden en de ME weer in te zetten .

En nee , ik heb dus ook nix met voetbal, ik heb er alleen maar last van.

m.vr.grt. SPJ............

@ SPJ,

Ach weet je wat het is, denk dat het niet echt wat met het voetballen te maken heeft, zou het voetballen opgedoekt worden vinden de heren vast wel andere redenen om eens lekker te gaan rellen.

Boets

yep Boets daar moet ik je gelijk in geven, want ook met het afgelopen oud / nieuwjaars feest waren hier tot diep in de nacht vergelijkbare relletjes.

maar verder is 't hier een leuke buurt hoor ;););) waar je zonder enig probleem op 't dak van de 4e een aantal schotels kan plaatsen.

al met al dus best tollerant....:biggrin:

m.vr.grt. SPJ..........

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan