email adres opvragen bij profider?

A

apkay

is er ook een manier om achter iemands email adres te komen als je bv de provider weet

ja bij die provider solliciteren en hopen dat je aangenomen wordt...

Of als je bijvoorbeeld zijn of haar gebruikers naam weet om in te loggen kan het ook makkelijk.

Bijvoorbeeld.

Email adres is : kees@planet.nl ( Maar deze weet je niet )

Gebruikers naam onbekend234 ( Weet je wel )

Stuur dan een meel naar onbekend234@planet.nl en hij komt ook aan.

Ja, maar nu draai het eens andersom.
Stel iemand is steeds aan het proberen mij te hacken, ik noem maar wat, dan heb je dus alleen het ip adres.
Bij @home is dat nog leuker want krijg je bijv. cm13284-b.tilb1.nb.home.nl eruit (weet niet of die bestaat maar is maar een voorbeeld).
Je weet dus nu dat de provider @home is, je weet ook dat betreffende gebruiker in Tilburg of onmiddellijke omgeving daarvan moet wonen.
Echter, hoe kom je nu achter deze persoon zijn email adres?

Volgens mij is dat de bedoeling achter de vraag.
Want dan is het een stuk lastiger dan als iemand je een emailtje stuurt, alhoewel dat ook flink lastig kan zijn.:)

Mail sturen naar abuse@home.nl, met de bovenstaande gegevens..

Niemand zit op een Rechtzaak te wachten, dus gewoon daar een beetje mee dreigen...

GR, Fred.

zou mooi zijn als er een ip2mail progie was :)
ik wordt ook gek van die gasten die denken dat ik sub7 heb ofzo
mijn firewall draaid overuurtjes hier haha
vage is wel veel chello adresjes die dat proberen en dan nog op de standaard port ook :) hehe

Is toch heel makkelijk mijn naam is Pikkie en ben er niet op getrapt

LoL, abuse mail naar het abuse adres van @home krijg je echt geen NAW gegevens mee los of email adres, ook niet als je met rechtszaken dreigt, of je moet het doen uit naam van een meer dan gemiddeld groot bedrijf, dan zou je nog eens geluk kunnen hebben heel misschien.
Want wettelijk mogen ze het dan ook niet verstrekken en lopen ze zelf het risico aangeklaagt te worden als ze dat wel zouden doen.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan