email op Nokia

R

RRR

Hoi!

Ik had een vraag.. Ik heb een nokia N95 en wil graag mijn email van hotmail daarop ontvangen..

Nu snap ik niet helemaal hoe ik de instellingen moet doen, zo moet ik bijv een hostnaam opgeven of een ip-adres en of ik via POP3 of IMAP4 wil, en ik weet niet waar ik dit allemaal kan vinden!

Kan iemand mij helpen??

Alvast bedankt!!

 
Hoi RRR en welkom op Satellite Fun.

Hotmail via pop3 of imap4 gaat alleen lukken als je een betaald hotmail.com account heb. Heb je dat? Zonee, hoef je het al niet te proberen.

Kort geleden heb ik zelf zo'n Nokia voor iemand geinstalleerd maar dat was dacht ik een N94 alhoewel ik daar niet meer 100% zeker van ben.

Het is allemaal even zoeken in dat toestel, je zult sowieso bij de instellingen moeten kijken, waar het precies zit weet ik ook niet meer want ik vond het een nogal ondoorzichtig gebeuren.

Misschien dat iemand anders je daar nog iets specifieker mee kan helpen.

Verder werkt dat toestel met een wifi verbinding dus zul je ook een draadloze router (draadloos netwerk) thuis moeten hebben, maar ik neem aan dat je dat wel hebt.

 
Hotmail via pop3 of imap4 gaat alleen lukken als je een betaald hotmail.com account heb. Heb je dat? Zonee, hoef je het al niet te proberen.
Bij mij is het laatst nog wel gelukt mail van een gratis hotmail binnen te halen via pop3 op een Windows Mobile 5. Maar hoe weet ik helaas echt niet meer ! Sorry:kont:
 
Dan heb je geluk gehad. Het betreft dan nog een heel oud account wat nooit uitgeschakeld is geweest en waarvan ze per ongeluk vergeten hebben het uit te zetten.

Er was ook nog een truuk om je land van herkomst te wijzigen, als je dan Amerika koos dacht ik, kon je ook nog van pop3 gebruik maken.

Maar die optie om dat te wijzigen is volgens mij ook uitgeschakeld.

Als je echter nog zo'n account hebt, dan kan het inderdaad nog.

 
oke... zou kunnen ja... ja klopt. er is een adres in Amerika en dan heb je die functies.. Naja!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan