Maar ik ken hem al een beetje
Deze man, zijn voornaam begint met een G... daarom BiG_G!
Lijkt het hier in Nederland wel heel erg beu te zijn, hij heeft het dan wel voor elkaar gekregen om een stel van de leden hier te lokken voor een lekkere bbq, en dat heeft hij mooi gedaan.
Maar ik heb eens een ander voorstel: Een aantal voetbalsupporters heeft het ook voor elkaar gekregen om onze Dick weg te krijgen middels het kopen van een kaartje.
Maar als we nou een met zijn allen te samen BiG_G eens vliegreis aan boden naar ik noem maar een plekje: De BermudaTriangle?
Maar dan wel op een totaal onbewoond eiland zonder vrouwelijk schoon, geen stroom een nat pakje lucifers alleen maar zand dus geen bomen waar kokosnoten aanhagen, dus ook geen hout om een hutje te bouwen, oftewel een hutje op de hei!
En dan ook nog eens in de periode dat de koude en warme lucht elkaar daar tegen komt, van die lekkere orkanen dus.
Even allemaal samen lappen, voor een enkele vliegreis daar naar toe, een daarbij een roeibootje met 1 peddel en een overlevingspakketje om terug te roeien naar Hoofddorp...
Ik heb hier alvast ?50,- in een potje gegooid

Dit is dus gewoon voor de gein om eens te kijken wat Gtje dan zegt als hij teruggeroeid is
Wie doet mee?
Kunnen we lachen als we hem uitzwaaien op Schiphol.