emu instelling vraag

F

fireblade

Ik heb een basis abonnement bij canal+ om zo ook naar de kanalen Eurosport, NGC en Discovery te kijken want dit is me met een emu nooit gelukt. Om het kaartje te gebruiken MOET ik de dreambox op de GBOX1 emu zetten. Als ik naar de Prima Fila kanalen wil kijken voor mooie films MOET ik de emu newcamd gebruiken. Mijn vraag nu is:
Is er ook een emu die alles in een keer vrijschakeld of moet ik steeds blijven switchen tussen deze 2 emu's?
Graag enige uitleg ofzo!
 
Prima Fila kanalen wil kijken voor mooie films MOET ik de emu newcamd gebruiken
Is niet waar. Met de juiste scamfile en keyfile draait deze ook op UCAS.

C+ draait volgens mij ook op mgcamd, of xcamd of zoiets, weet niet meer zeker.
Het is me niet bekend of er een emu is die ze allemaal aan kan, dus zowel de originele kaart alsook de prima fila's.

Wat is het probleem van emu switchen dan? Dat doet ie toch automatisch?
 
Mij lukt het dus niet. Canal+ kan ik alleen met GBOX kijken en de Fila kanalen met de NEWCAMD emu. Die UCAS waar jij hebt over hebt is dat ook een emu? En hoe laat je de dreambox dan automatisch switchen tussen de emu's?
 
Bij bepaalde image's kun je een voorkeur emu instellen voor een bepaald kanaal of bouquet.
dan zou je gewoon heen en weer kunnen zappen ,zonder van emu of instelling, te wissellen.
dus niet alle image's hebben deze optie.
 
Vergeten te zeggen dat ik het laatste Ronald image erin heb staan.
Is die evocam daar ook in te zetten?
 
probeer ruDream image eens en gebruik newcamd als emu, hoef je lang zo vaak niet te switchen ;)
laatste image is van 04-09-2004
 
TNX! met newcamd_CS werkt het ook in Ronald image.
Maar het moet wel de newcamd_cs zijn, de newcamd werkt niet.
Alles doet het nu. Bedankt voor de hulp.
 
ruccanon 5 erin zetten, daar zit alles al in en kun je met 1 emu alles open krijgen en de orginele canal+ kaart werkt daar ook perfect bij.....
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan