eMule player all in one,of iets dergelijks (bestaat dat?)

F

format c:

Hallo hulp vrienden van dit leuke forum.
Wie kan en wil mij vertellen, of gelijk naar een url verwijzen,waar ik een all in one player ,of zoiets dergelijks,die bijna alle bestanden af kan spelen.(op eMule)
als ik bv ,een film wil bekijken dan krijg ik via mediaplayer 9.0 alleen maar geluid te horen.
nu heb ik wel via de emule search gezocht naar,een emule madia player,dit vondt die wel ,maar deze is zo traag ,dus daarom deze vraag.
wie wil me helpen aub.
dank je.

Mediaplayer moet alles kunnen afspelen,, maar waarschijnljk mis je dan bepaalde codecs voor bepaalde films.

weet jij nog waar die site is, waar je op kunt klikken,en dan gelijk alle codecs hebt ,die in de mediaplayer moeten.

0xC00D1197: Kan het bestand niet afspelen
is bv ook een melding dan.

Oh ik begrijp dat je geen files wilt bekijken vanaf je computer maar rechtstreeks van Emule,, ik heb dat nooit gebruikt.

Bedoel je deze site weet anders ook effe niet zo snel welke site je bedoelde.

http://www.divx.com/divx/

Weet wel dat een heleboel filmpjes tegenwoordig de nieuwe XVid codec gebruiken,, die heb ik hier wel voor je.

nee.maar ik probeer wel eens op deze site iets te vinden.
die site die ik bedoel ,lijkt meer op een kazaa site,of zoiets.
maar toch bedankt.
groetjes ,format c:

Nou dat is dus niet zo,, althans bij mij,, had hele pakket erop gegooid en dan werkte wmv files bv weer niet,, ben best lang bezifg geweest met verschillende codecs erop te gooien,, nu werkt echt alles bij,, avi,,mpg,,wmv,,asf dus doe er niks meer aan lol.

Hoop dat je het werkend krijgt format c.

http://www.dvdrhelp.com/tools?sl=6#6
hier ken je alles vinden
moet je eerst ff het proggje gspot downloaden, en met gspot ga je de film openen en die verteld je precies welke codec je nodig hebt zowel voor video en audio,
er staat nog veel meer op deze site

ik hoop dat je er iets aan hebt

rammstein

ja dank u .
ik heb weer genoeg info nu,om het effe uit te zoeken.
ik wens jullie een fijne zondag verder.
groetjes format c:/q
het loopt trouwens wel weer nu ,(met dank van jullie tips)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan