En hoppa!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.828
Waarderingsscore
1.025
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Ja hoor, Verstappen heeft er weer eentje en heeft daarmee de schade van verleden week grotendeels goed gemaakt.
Hij staat in elk geval voor Hamilton en dat is wat mij betreft het belangrijkst.

Bijna had ik nog de vote of the day gedaan, was van plan om Leclerc te kiezen omdat hij het zo goed vol hield en na de inhaalactie van Max weer meteen terug inhaalde.

Echter bij de tweede poging begon ie te foetelen, hij sneed een groot stuk van de bocht af en nam geen gas terug waardoor hij zo kort bij Max kon blijven. Dat is gewoon foetelen, dan behoor je even te liften.
Even nog los van de 2 keer dat ie even over de doorgetrokken lijn ging. Daarna sneed ie nog eens een keer een stukje af en liftte hij niet bij de gele vlag.

Al met al spannend tot het einde en een verdiende winnaar, dit keer Jos Verstappen! :eerste:(YY)
 
Dan ben ik weer helemaal up-to-date ;)
Zelf volg ik de F1 al jaren niet meer, maar vind het altijd wel leuk om te horen dat "onze" Max het goed heeft gedaan :giggle:
 
Het was net als de eerste race een genot om naar te kijken!

Er wordt van minuut 1 af gestreden om de poll positie.

Max doet dit erg goed, Maar nu is er eindelijk een strijd tussen Red Bull, en Ferrari.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan