en nu een stapje verder

A

anja

Wel, we zijn enkele weken verder en ik moet zeggen dat ik er nog geen seconde spijt van heb gehad dat we met satelliet begonnen zijn. Ook over de Dreambox zijn we heel tevreden. Daarom dat we nu aan het proberen zijn om de Dreambox aan te sluiten op het internet, maar daar loop ik vast. Telkens ik een internet upload vraag, krijg ik volgend bericht : error: server replied 404 Not Found (url:http:/www.i-have-a-dreambox.com/-emucenter/image/catalog.xml). Wat doe ik verkeerd ?

Wel, jij doet niets fout. Als je de link in de browser stopt, krijg je ook een 404 pagina.

Ik ben eens op zoek gegaan en zoals het er naar uit ziet, zit er alleen nog een forum op die url. Vermoedelijk hebben ze dus ofwel die catalog.xml elders op de site geplaatst of op een andere url, ofwel ze zijn daarmee gestopt.

welke dream heb je ?

en welke image heb je er in zitten ?

heb je verder wel verbinding met internet ?

heb je de dream rechtstreeks aangesloten of via en pc of een router ?

krijg je met je pc wel contact met de dream ?

doe je dit met het netwerk of rechtreeks via lan of met een com poort aansluiting ?

zomaar even wat vragen die wat meer duidelijkheid kunnen geven :eek:

@Rienk: die url werkt gewoon niet en ze krijgt een 404 dus de netwerkverbinding is in orde anders kreeg ze een foutmelding.:)

Wel is handig om te weten welke Dream ze heeft en welke firmware.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan