En wij dan???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
de salarissen van de ministers
Net gezien bij het rtl4 nieuws.

Er wordt regelmatig gepraat over dingen die "Ziek" zijn iets wat anderen doen...

We zitten nou allemaal in een tijd dat we moeten bezuinigen, en wat doet ons "braaf" kabinet???

Ze zetten hun loonsverhoging van maarliefts 30% lekker vrolijk door!!!

Met ingang van de volgende kabinetsperiode.

Ik ga hier nou niet zitten vloeken en tieren, maar ik denk dat ik niet de enige ben die het hier z??r zeker niet mee eens is.

Ik was NL met m'n 18de al zat. Het liefst emigreer ik naar ut buitenland... Het hoeft niet ver te zijn:
Duitsland
Belgie
Denemarken
Noorwegen / Zweden

Maar het mooiste waar ik zou willen zitten:

Eilandje bij Jamaica... Zon, Zee, Mooie vrouwen en... Reggea (mijn lievelings muziek)

G

(en byzonder weinig voetbal :biggrin: )

Ik ben hier ook het liefste weg, maar er zitten tegenwoordig steeds meer nadelen aan, als je je geld meeneemt dan komen ze je van achterna, en plukken ze je alsnog kaal.

Of het moet een eiland zijn wat nog niemand heeft ontdekt, maar ja dan heb je weer een probleem, er zitten daar dan geen mooie vrouwen, geen reggea muziek, want er is ook geen stroom, of je moet een paar zonnepanelen meenemen:biggrin::biggrin::biggrin:

Zelf een eiland creeren in de Noordzee is ook een optie..

Die mooie grieten komen dan vanzelf wel als je genoeg poen overhebt, omdat je geen belasting meer betaald...hehehe

GR Fred.

Ik zat eigenlijk meer te denken aan een eilandje richting de ABC-eilanden, daar is het lekker warm:biggrin::biggrin::biggrin:

Ja, Dat was ik vergeten bij de reactie van tweelamp...

Waar is dan Zon? En Reggea (mooie vrouw neem ik wel mee)

de zon?, oh die gaat vanzelf wel schijnen als je geen belasting meer betaald....lol

En hier heb je wat reggea...:biggrin:

En de zon zal net als Twilight zegt wel weer gaan schijnen.

Vergeet onze eigen brouwerij niet met dorpskroeg, oja en voor de liefhebber een kerk met een bar erin....

Ik denk dat het is een keer tijd wordt dat dit land gewoon plat gaat..
Nederland is nog erger dan een communisties land daar weet je dat je iedereen moet omkopen om aan je centjes te komen..
Deze regering plukt en plukt met zalm aan het roer en die snotneus bakellende.....

Dus Pikkie voor president op ons eiland......

30 procent meer bierrrrrrr

Toch wel weer een activistje opstaan? die een zwaar kaliber heeft en deze gaat toepassen op dat Haagse tuig zoals Balkelende, Zalm en niet te vergeten de aller arrogantste kneus van Aartsen?

Zwaar caliber in z'n kop krijgen zeker....

Nee. te triest voor woorden! Als nu alle NL-ers zouden emigreren.
Stoppen met roken
Met OV gaan
Geen Bier meer drinken
illegaal muziek luisteren
Satelliet nemen
BBned ipv KPN
Thuis gaan werken
Met de fiets gaan
Werken voor een buitenlands bedrijf

Wat dan?

NL FAILLIET!

G

Als ze zo door gaan wel ja, dan zit nederland binnen nou en een paar jaar aan de grond!

Er is hier al meerdere malen over gesproken en ondanks dat dit eigenlijk geen klaagforum is blijft dit onderwerp wel terugkomen,
en ja ik weet het ik heb het aangehaald.

Maar het is op dit moment toch ook gewoon van de zotte, alles maar dan ook alles wordt duurder, en men lijkt maar niet in de gaten te hebben dat steeds meer mensen de hand op de knip gaan houden, ondanks het feit dat wanneer je naar 1 of ander pretpark gaat of ik noem maar een voorbeeld binnenkort weer de "Tilburgse kermis" je kunt over de koppen lopen. Geld moet rollen!!!

Er zijn hier ook bepaalde uitdrukkingen voor, hier zeggen we altijd: we hebben een te sterke rug we laaien het er weer maar op!

Een paar jaar geleden (ik weet niet wat de stand nu is) had NL 400 Miljard schuld...
(geef of neem een paar euro)

NL gaat niet failliet, het wordt gewoon niet rijker.

Ze weten alleen niet helemaal tussen die papierberg waar al dat geld zit denk ik?

Geld maakt niet gelukkig maar het is wel fijn dat ze het drukken...

Drukken ze dat???

Ik zit hier heel de tijd maar te kopi?ren, vandaar dat ze het niet aannemen:biggrin::biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan