EPG van onder andere TV Vlaanderen

J

Jabadoo

Beste mensen,

Ik draai momenteel Gemini 4.2 op mijn dreambox 7025+.

Iemand een idee hoe ik een uitgebreidere EPG kan krijgen? Nu krijg ik enkel het huidige programma en het volgende te zien.

Ik kwam al ergens iets tegen van MHWepg of iets dergelijks, maar ik weet niet hoe ik dit aan de praat kan krijgen.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt,

Jabadoo

Bij C+ is dat de gewoonte soms werkt het maar meestal niet als je naar bvb Premiere zapt , daar heb ik 3 pagina's

Ja, ok, maar met een dreambox online moet dit technisch toch haalbaar zijn. Ik kan niet geloven dat daar nog geen oplossing voor bestaat...

Ga naar de dreambox afdeling in onze download sectie en download daar de mv plugin (multi EPG text of zoiets).

Installeer die en selecteer dat je die wil gebruiken in je Gemini imange (ik weet niet waar dat daar zit).

Daarna kun je doen wat je wil.

Suc7.

MHW EPG kun je als volgt activeren.

Ga naar het menu, dan instellingen, geavanceerde instellingen, en daar moet hij onderaan ergens er tussen staan, moet je even aanvinken dan werkt het.

In het engels is het in elk geval menu dan setup en dan expert setup.

Het is me niet bekend of die multi EPG wat te downloaden is, ook echt wel iets teweeg brengt.

Er is namelijk ook nog een andere manier om die multi-epg op te roepen.

Bij Gemini is het mogelijk om tussen channel en multi-epg te schakelen, ik dacht door 2x op de rode knop te drukken, maar weet de exacte knop combinatie niet meer.

Je krijgt dan in elk geval de keuze te zien tussen channel-epg en multi-epg.

Volgens mij heb jij echter al aan het aanzetten van de "enable MHW EPG" voldoende.

@Luca: dat is normaal, omdat Premiere van de normale DVB EPG gebruik maakt, terwijl Canal+ eigenwijs perse zijn eigen (althans toendertijd nog) Mediahighway gedoe wilde gebruiken. Canal+ week daarmee af van de standaard en daarom ook het verschil.

Thanks

ik had de box opnieuw geinstalleerd , maar natuurlijk het vinkje vergeten , nu ook 3 pagina's op tvv

Vreemd want tot nu toe zat ie in elke Gemini. Wel op de juiste plek gekeken?

Menu, setup, expert setup, dan heb je bovenaan Communication settings en nog een paar dingetjes, en een stukje lager krijg je allerlei opties die men kan aanvinken, soms moet je wat lager bladeren en staat ie helemaal onderaan.

Ehmz.... Volgens mij heeft Mas3 die oplossing ook al hier in de thread gezet in een van de eerste antwoorden, de MV plugin in onze downloadsectie.

Tenminste dat is wat ik daar lees of bedoel jij iets anders?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan