Epg!!!

W

wieli040

Ik heb eerdere forums gelezen over de epg van de humax 5400, maar nergens staat een duidelijk antwoord.

Het probleem met mijn electronische programmagids is dat ik alleen het huidige en volgende programma kan kijken en niet het weekoverzicht.

Op dit moment heb ik dus de toh3.2 met hotemu 1.2 loader H2.08 en een funcardje.

Iemand bekend met dit probleem of weet je de oplossing?

Ik heb verschillende forums gelezen en daar hadden personen het over het weekoverzicht die ze konden inzien en zo hun hummie konden inprogrammeren

Dat is volgens mij geen probleem van de humax maar van de zenders.
Als je namelijk naar de duitse zenders kijkt met je humax, zie je d
daar wel het weekoverzicht.
oskar

Hallo
Dat klopt helemaal deze gegevens worden bijv. door Prem uitgezonden.
De week functie werkt bij mij gewoon.
Gr. Jacob.

Ik heb net bij de duitse zenders gekeken en inderdaad daar doen ze het wel! Dus geen mogelijkheid voor de nederlandse zenders of weten jullie nog een foefje?

Daar is geen foefje voor.
Het zijn puur gegevens die door deze zenders meegezonden worden. En zijn zijn op rtl 4 enz. niet beschikbaar.
Gr. Jacob.

Er bestaat wel een foefje voor. Dat heet MG2TOH.exe en zit bij de 3.2 patch.
Daarmee kun je epg-data naar je humax sturen.
Deze epg-data kun je bv. binnenhalen met tv-genial.
Met dit programma kun je via internet tot 2 weken epg-data binnenhalen, veel duitse zenders maar ook enkele nederlandse.
Er is een freewareversie van met een aantal beperkte zenders.
Betaal je (of sleutel) dan krijg je er heel veel zenders bij.
Je haalt dan bv. van nederland 1 van een week de epg-data binnen, slaat dit op als tekstfile en stuurt het met MG2TOH naar je humax.
De hoeveelheid die je naar de humax kunt sturen is afhankelijk van het geheugen (typenr.)

Zijn er nog ander buiten tv-genial ? Deze is vooral gericht op de duitse zenders.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan