Error CA not found DM800 hd

DarkBladeX

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
35
Ja, daar heb je het. Meest populaire error, waar helaas vaak geen oplossing voor te vinden is. Ik ben momenteel 24 uur lang (non-stop) bezig met het fixen van "mijn" dreambox. Er stond nemesis e2 op. Ik was zo dom geweest om het te upgraden en nu start nemesis niet meer op. Door nemesis opnieuw te flashen heb ik het verknoeid en is het probleem "No CA found" onstaan.

Nu weet ik niet of het gaat om een kloon versie of een orginele. Ik heb op internet gezocht en het lijkt enorm op een orginele, maar ik kon wel de boot veranderen naar SIM2.01 maar daar had ik ook "No CA found"

Ik heb wel 10 versies van DreamUP geprobeerd en ook een patched versie ervan met een unlocked flash. Helaas na het flashen doet tie niets. Upgraden via webinterface leverde ook geen resultaat op en kon geen device gegevens vinden behalve boot loader #84 (via dream-multimedia). Uiteraard zowel lan als null kabel geprobeerd. Ook openflasher gebruikt waar veel tools waren helaas ook niet. dan krijg ik socket error #0 (in openflasher) nadat die "succesvol heeft geflashed" maar helaas ik krijg het niet aan de praat.

Is er een superheld die me kan redden?? Sorry als ik het topic verkeerd heb geplaatst.

---------- Post added 08-12-2013 at 12:32 ----------

Hier wat foto's die ik heb gemaakt during the process zzz

REaHn9l.jpg

JRqD4zO.jpg

EvMEaop.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja Optiflasher geeft het al aan je wilt een verkeerd image flashen.

Er zijn 4 soorten DM800 eerst de originele dan drie Chinese clonen,

Ferrari

Sim 2.01

Estar

Allemaal hebben ze hun eigen image dus eerst uitvinden welke box je hebt.

Staat er niets op de doos of op de onderkant van de box?

Denk eens goed na wat stond er toen hij goed was op het kleine scherm als de stroom er af was geweest.

Als het een clone is moet er één van die drie namen voorbij gekomen zijn nu kun je het niet meer zien omdat je sim 2.01 bootloader er in hebt zitten.

In het uiterste geval de kap er af halen en kijken welke simkaart er in zit.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan