error01 NO CA FOUND

R

regenboog

Hello,

Ik heb ook de fout begaan om mijn clone (Dreambox 800se HD) te updaten, met als resultaat een error01 NO CA FOUND. Mijn clone is (was) een Ferrari (87) met OpenPLI.

Ik heb Dreambox OptiFlasher v2.0.0.5 Pro Enigma2 EDition en DreampUp gedownload. Beide krijg ik niet aan het praten met mijn clone. Ik heb mijn clone gekoppeld aan mijn laptop via een USB mini kabel, tevens heb ik een koppeling tussen mijn router en mijn clone via een CAT5e kabel. Ik kan geen no null mode kabel koppelen. In Windows 7 is de locatie van mijn clone Port_#0002.Hub_#0003.

Wat te doen? Graag stap voor stap (ik ken het verschil niet eens tussen een bootloader en een image).

Alvast bedankt.
 
Achter op zit een rood knopje/pinnetje zet hem uit duw dit in start hem op houd deze 5 sec ingedrukt met wat geluk schiet hij in de fabrieksstand en kan je weer met de juiste image updaten.

Succes.
 
anders null modem kabeltje ( heb je wel een compoort nodig op je pc
 
Guardian;228085 zei:
anders null modem kabeltje ( heb je wel een compoort nodig op je pc

De 800se HD heeft geen nulmodemkabel aansluiting wel hoort er een usb kabeltje bij die dienst doet als nulmodemnkabel moet hij wel de driver installeren anders werkt het niet.
 
Drivers worden automatisch ge?nstalleerd bij aansluiten kabel en opstarten 800se.
Maar ik denk dat de regenboog opgelost is met deze warmte.
 
Het laatste bericht op het Ferrari forum van de topicstarter,

Regenboog zei:
Thanks to everybody.
I've got all my problems solved, thanks to you!

It appeared I had to configure the settings in the menu.

**SOLVED**
 
Woehahahahahahahahahahahhaahahahhahhhaa
de zon kan weer gaan schijnen
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan