Essent en afsluiten TV na 1 keer niet betalen, kan dit zomaar???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
802
Punten
113
Leeftijd
60
Tja dat is de vraag waar ik nu mee zit...

Deze week komt een kennis bij me langs met dit verhaal, hij heeft voor 1 keer niet betaald, en wordt meteen zonder pardon afgesloten, heeft geen televisie meer, en mocht hij internet hebben van @Home en telefonie, dan zal dit ook niet meer werken...

Zomaar, pats boem een kaart in de bus met deze melding, en ook de mededeling erbij dat opnieuw aansluiten ook niet meer mogelijk is. :confused:

Ik vindt dit zomaar vreemd, dus mijn vraag is, kan dit zomaar zonder een herinnering of een aanmaning?

In een ander draadje zit het vervolg, van dit verhaal. ;)

freggel1;176936 zei:
Ik vindt dit zomaar vreemd, dus mijn vraag is, kan dit zomaar zonder een herinnering of een aanmaning?

Lijkt me niet, staat er nergens iets in de voorwaarden of contract? Dat hij dan direkt overstapt op satelliet lijkt me dan ook niets meer dan logisch. Weer wat geleerd: Essent is klantonvriendelijk, maar volgens mij was dat al aardig bekend!

Het is niet meer Essent. Het is nu @Home. Essent en Essent kabelcom (nu @home) zijn sinds vorig jaar al gesplitst(!) Essent zelf houd zich nu alleen bezig met Energie (Elektra/Gas)....

Littlesat99;176943 zei:
Het is niet meer Essent. Het is nu @Home. Essent en Essent kabelcom (nu @home) zijn sinds vorig jaar al gesplitst(!) Essent zelf houd zich nu alleen bezig met Energie (Elektra/Gas)....

Bedankt voor de opheldering! @Home is al niet minder berucht!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan