euro1080 met ci irdeto2 module of dragon

S

satbird

is de combi mogelijk, om met een gewone irdeto2-ci en euro1080 kaart in een humax pr-hd1000 voor HDTV zenders HD1 tm HD5 te ontvangen.

Zoja, is het dan evt. ook mogelijk om met een dragon-cam met predator325 de irdeto ci te vervangen voor deze toepassing.

wellicht gaat het dan een humax PR-HD1000 voor premiere worden, alleen dan nog een abo bij de buren afsluiten en een humax pr-hd1000 halen.

dus met de 2 ci sloten en CA slot , vol bezet .

Dragon Ci of irdeto2 ci voor EURO1080
Aston 1.05 voor C+ NL
nagra voor Premierre

of zijn er nog betere voorstellen.

Dragon kan je zeker vergeten met Irdeto euro CI zou je wel met de Humax HD kunnen kijken naar Euro1080.

Advies. Wacht nog even met kopen tot er meer over de Duitse ontvangers bekend zijn. Mogelijk zou het best zo wel eens kunnen dat ze softwarematig enige beperkingen hebben op dit gebied. Het zijn namelijk Premiere gecertificeerde ontvangers en dat houdt in dat Premiere een aantal eisen, misschien ook wel beperkingen, hebben gesteld aan de software die in deze ontvanger zit.

Overigens de Pace DS-810 waarover je eerder een topic hier startte komt in Nederland tweede week maart 2006 op de markt en zal ook zonder Euro1080 smartcard te koop zijn voor een bedrag van 495 euro.

Mij is verteld dat hardwarematig de Pace beter zou zijn dan de Humax.

@satwatcher
qau beeld zou de pace beter zijn , maar deze is niet draaibaar dacht ik.en een zeer trage zapper.
m'n eerste keus was ook pace, maar hij moet wel draaibaar zijn.

Supports LNB switching current source for LNB up to 400mA
22kHz LNB control and DiSEqC 1.2 communications protocol

Dit staat op de site van Euro1080/HD1 waar deze Pace in de webshop al staat geplaatst. Dat betekent dat hij wel degelijk motorsturing heeft.

Heb nog niet gespeeld met de Pace dus weet ook niet of het een trage zapper is. Mijn ervaringen met HD satellietontvangers tot nu toe is overigens dat het altijd tragere zappers zijn gewoonweg omdat er heel veel processorsnelheid gereserveerd is voor het videogedeelte.

het volgende staat vermeld op een duitse test site.

DiSEqC und Unterst?tzung mehrerer Satelliten: Laut Datenblatt soll der Pace DiSEqC 1.2 unterst?tzen. Allerdings erlaubt der Receiver nur die Ansteuerung von maximal zwei LNBs und ist zudem nicht dazu geeignet, einen DiSEqC-Rotor anzusteuern, womit man nicht die zahlreichen anderen HDTV-Testausstrahlungen, die es bereits auf verschiedenen Satelliten gibt, ansehen kann.
http://www.areadvd.de/hardware/2006/Pace_DS810_KP_02.shtml

Maar is premiere ook te ontvangen met een CA nagra module en smartkaart, dus zonder officieele ontvanger ?

Begreep uit Duitsland dat Alphacrypt met smartcard in CI slot ook zou werken

vind het best moeilijk welke keus ik moet maken, wachten of humax , wacht de test van areadvd af wat de resultaten zijn .
zal binnenkort bekend worden.

is de cerebro kaart nog steeds werkzaam?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan