Even een klein verhaaltje??

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Even een klein verhaaltje??



Een lerares lager onderwijs start op een nieuwe basisschool in Amsterdam. En op de eerste dag probeert ze een goede indruk na te laten op de kinderen,

dus begint ze over voetbal, vertellende dat ze een Ajax-fan is. Ze vraagt

de leerlingen hun hand op te steken als

ze ook Ajax-supporter zijn. En ja hoor, alle handjes massaal de lucht

in, .., behalve eentje...

Dus de lerares vraagt : "waarom steek jij je hand niet op?" Jantje antwoordt : \"omdat ik geen Ajax-supporter ben\" De lerares helemaal verbouwereerd, bijna in shock, vraagt dan op gemene toon: "en van

wie mag jij dan wel supporter zijn"?

Jantje : " ik ben een Feyenoord-fan en ben er TROTS op!"

De lerares kon haar oren niet geloven en vroeg hoe het kwam dat hij Feyenoord-fan

was.

De kleine : "omdat mijn moeder en vader Feyenoord-supporters zijn, dus ben ik dat automatisch ook" De lerares, die duidelijk ge?rriteerd is, zegt: "maar dat is toch geen REDEN

om Feyenoord-fan te zijn? Je hoeft toch niet altijd zoals je moeder of je vader te zijn. Want stel dat je moeder een hoer is en je vader een

verdwaalde homo, wat zou jij dan opeens zijn ?!

De kleine droog met een fijn lachje: ja, dan zou ik Ajax-supporter zijn.
 
Een postbode loopt zijn laatste ronde, want hij gaat met pensioen.
De buurt heeft afgesproken dat iedereen hem een kado geeft als afscheid.
De postbode krijgt het ene mooie kado na het andere.
Bij het laatste huis doet een heel mooi blondje open.
Ze trekt hem naar binnen, naar de slaapkamer, op het bed en geeft hem een beurt.
De postbode vind dit toch wel het allermooiste kado en het word nog gekker als hij beneden komt, want daar staat een enorm luxe champagneontbijt voor hem klaar.
Als hij uitgegeten is, bedankt hij het blondje uitvoerig voor de aangename verrassing en zij zegt dat er nog ??n ding is, het ligt naast zijn bord. Het is een euro.
Verbaasd vraagt de postbode waar dat nou voor is.
Zegt het blondje:"Toen we een kado moesten bedenken, zei mijn man: "Fuck die vent, geef 'm een euro!" Maar dat ontbijt was m?jn idee!"
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan