Ik heb hier nog een leuke mix, deze komt van globalbeatz
Even een berichtje uit wat er in de mix staat....
Ik zit hem nu te luisteren en het klinkt wel lekker wat ik nu hoor, maar ik weet even niet of dat ik hem kan ( EN MAG ) doorlinken
Ik ga het toch even proberen.....
remember the eighties... ( het blijkt dat het niet werkt, tijdens de preview, er mag niet doorgelinkt worden!!! dus de link is bewerkt... )
Dus dan plak ik er toch maar een tip achter, ga maar op het forum zelf kijken, en maak een "gratis" accountje aan, zodat je deze mix kunt binnenhalen... ( er is een gebruikersnaam en wachtwoord nodig voor je kunt downloaden...)
Even een berichtje uit wat er in de mix staat....
1 Hour & 8 Minutes of 80's Classics (or my faves anyway)
Includes Duran Duran-Art Of Noise-ABC-Go West-Jack n Chill-Mel & Kim-Swing Out Sister-Bros-Liquid Gold-S Express-Rah Band-Haircut 100-Aretha Franklin-Cameo-Wham-Level 42-Princess-Michael Jackson-Evelyn Thomas-Cashflow-Ultravox-Culture Club-Run DMC-JM Silk-Boris Badenough-Alexander O'Neil-Bomb The Bass & others.
160KBPS
Ik zit hem nu te luisteren en het klinkt wel lekker wat ik nu hoor, maar ik weet even niet of dat ik hem kan ( EN MAG ) doorlinken
Ik ga het toch even proberen.....
remember the eighties... ( het blijkt dat het niet werkt, tijdens de preview, er mag niet doorgelinkt worden!!! dus de link is bewerkt... )
Dus dan plak ik er toch maar een tip achter, ga maar op het forum zelf kijken, en maak een "gratis" accountje aan, zodat je deze mix kunt binnenhalen... ( er is een gebruikersnaam en wachtwoord nodig voor je kunt downloaden...)