spekdobbel
New Member
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 47
Hallo, ik ben Ezra en ben een supernewbie op het gebied van satellietontvangers e.d.
Ben al jaren lid van ziggo, maar wil nu overschakelen op satelliet i.v.m. niet meer afhankelijk willen zijn van ziggo, ontvangen HD-zenders en wat drukken van de maandelijkse kosten (sharen
)
Mijn vraag is daarom, en ik hoop dat jullie me willen helpen, als ik een leuke, complete set wil aanschaffen zonder al teveel toeters en bellen, waarop kan ik me dan richten?
Wil graag de bekendste zenders (basis) kunnen ontvangen in HD indien mogelijk.
Hoeft geen opnamemogelijkheid te zijn. Ontvangst op 1 tv in huis. Cardsharen moet wel mogelijk zijn.
Een eenvoudige set voor een leuke prijs zeg maar...
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp !
Ben al jaren lid van ziggo, maar wil nu overschakelen op satelliet i.v.m. niet meer afhankelijk willen zijn van ziggo, ontvangen HD-zenders en wat drukken van de maandelijkse kosten (sharen

Mijn vraag is daarom, en ik hoop dat jullie me willen helpen, als ik een leuke, complete set wil aanschaffen zonder al teveel toeters en bellen, waarop kan ik me dan richten?
Wil graag de bekendste zenders (basis) kunnen ontvangen in HD indien mogelijk.
Hoeft geen opnamemogelijkheid te zijn. Ontvangst op 1 tv in huis. Cardsharen moet wel mogelijk zijn.
Een eenvoudige set voor een leuke prijs zeg maar...
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp !