Even wat van mij laten horen.

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
22
Punten
38
Leeftijd
62
Hey Duckvrienden.
Het is alweer een tijdje geleden, dus ik dacht ik laat even van me horen.
Het gaat nog steeds goed hier in de burcht.
Ik heb inmiddels alweer bijna een jaar lang een leuke lieve Braziliaanse vrouw bij me in de burcht wonen en dus zijn alle andere de deur uit gezet.
Deze past precies bij me en we hebben het samen heel goed in ons riante onderkomen.
Heb er gelijk ook een stiefzoon en prachtige stiefdochter bij gekregen en natuurlijk een grote aantal familie er bij, veel Brazilianen :giggle:
Qua tv kijken hou ik me momenteel bezig met het IPTV en dat gaat prima
Ik zal snel weer eens wat vaker langs komen waaien op het forum, als is leven hier behoorlijk veranderd en drukker geworden
Allemaal de groetjes vanuit de Burcht in het hoge noorden en dat het jullie allemaal goed mag gaan.
Groetjes.. Henk (Big-Henk).
 
Mooi om weer iets van je te horen. 👌
 
BH geniet met volle teugen , het aardse leven is niet oneindig. Heel fijn dat na wat mislukte pogingen je nu een lot uit de loterij hebt gevonden.

Heel veel levensgenot gewenst.
Groetjes
 
Hee die Big Henk.
Bijzonder leuk dat je even iets van je liet horen en fijn om te lezen dat het goed met je gaat.
Zoals het een echte kasteelheer betaamt heb je vrouwvolk getest en de juiste gehouden en de rest er uit gekiept, hahaha. :) Dat doe je goed!
Mooi man, dat is geweldig voor je zo'n vrouw die echt bij je past. En inderdaad wordt dan automatisch de familie wat groter, maar dat kan ook best leuk zijn.

Vele groeten en hierbij nog een pot bier voor jou die past bij een burchtheer!
:potbier:
 
Heej Big-Henk leuk om te horen dat het goed gaat met jou!
 
Uit betrouwbare weet ik dat die vrouwen; goed kunnen dansen, lekker kunnen koken en van feestjes houden. Klinkt goed BH! Geniet ervan.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan