Even weg

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik trek er even 14 dagen tussen uit lekker uit waaien aan de spaanse kust teminste niet in het zand maar op een terasje even de beest rijden dus tot over 14 dagen temiste van af vrijdag morgen
gr frans

Veel plezier kerel, en vergeet de screensavers niet.

Groetjes Bert

Geniet ervan en denk aan de zonnebrandolie!

Ik ben wel een beetje jaloers op je, een beetje?

Hasta la Vista.

Multispeed

Denk je wel aan je hart met al die tieten daar. ;)

veel plezier en ga je niet te buiten. Twijfel je, ga dan op zoek naar D+ nagra kaartjes :biggrin:

jongens bedankt en ik ga iedere keer daar achter satkaartjes aan maar dan moet je ook weer bij de nederlanders zijn en dat zijn allemaal van die uitmelkers en eerste klas hongerlijders laatste keer vroeg er een 175euri ik vroeg toen of dat voor een dozijn was toen werd hij kwaad om dat ik zij dat hij zijn kaartjes in zijn reed kon steken
gr frans

ik moest toch nog even kijken of alles nog goed was met jullie even pause nu het weer is een beetje bewolkt dus even kijken of er nog nieuws was komeind van de week wel weer even neuze
groetjes uit spanje
frans

Frans,

Geniet van het leven daar !

Mensen van het goede leven he... lekker van de zon genieten terwijl wij hier zo hard werken.:biggrin::biggrin::biggrin:

Prettige vakantie joh en als je nog een kans ziet om Spaanse bosnimfen mee de grens over te smokkelen dan GRAAG! :)

Dta gaat maar op vakantie :)

veel plezier daar Frans zal wel lukken denk ik.

The Wizzard;179438 zei:
Dta gaat maar op vakantie :)

Ach Wizz.... nog een 20 jaar werken en jij gaat ook op vakantie wanneer jij maar wil. :bier:

Freggel en dat geloofd gij wij moeten gewoon werken tot wij 70 zijn.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan