Excuus van Pikkie

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
71
Aan allen wil ik de Pik even mijn excuus aanbieden wat betreft de c+ topic ik heb de boel een beetje lopen plagen er is niets aan de hand heb niets openstaan en heb iedereen die mij pm had gestuurd keurig netjes beantwoord een keer lol moet kunnen, wel heb ik geleerd dat er maar weinig mensen echt leuk bezig zijn met de hobby.

Met die mensen heb ik nu een leuk contact, en dat vind ik geweldig..

Vriendelijk groet

Pikkie

Originally posted by pikkie
Aan allen wil ik de Pik even mijn excuus aanbieden wat betreft de c+ topic ik heb de boel een beetje lopen plagen er is niets aan de hand heb niets openstaan en heb iedereen die mij pm had gestuurd keurig netjes beantwoord een keer lol moet kunnen, wel heb ik geleerd dat er maar weinig mensen echt leuk bezig zijn met de hobby.

Met die mensen heb ik nu een leuk contact, en dat vind ik geweldig..

Vriendelijk groet

Pikkie
pikkie jammer joh idd je heb heel keurig een berichtje terug gestuurd maar waar blijf ons afspraakje nu?

;););););)
dikke kusssssssssssss (k) (k) (k)

je zou me toch bellen lol, gaan we uit eten om het goed te maken maar alleen met jou hoor, want moet met Jack ook al naar de kroeg pfffffffffffffff druk lol

Ja maar van mij krijg je echt geen kusjes hoor hahahahahaha

Jammer Jack lol wanneer gaan we nou zuipen!!!!!!

muchomojo
Niet aan iedereen kusjes geven!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi...

Maar bier lusten we des te meer...!!
When.. .????

Grtz...JeeJee
Sathopper

Voor een grap hoef je je niet te excuseren hoor Pikkie, maar het is wel zo aardig als het op een gegeven moment wel genoeg geweest is, men ook duidelijk aangeeft dat het om een grap ging, wat je hier ook doet.

Voor deze keer had ik ook meegedaan, vanwege het feit dat toch best wel veel mensen weten dat ik normaal niet aan zoiets meedoe en zodoende toch wat serieuzer er naar gekeken werd, mede gezien de vele emails en pm's die o.a. mij mochten bereiken.:cool:

Persoonlijk vond ik het een zeer geslaagde grap en heb me kostelijk geamuseerd (waarvoor ik me dan ook echt niet ga excuseren). :biggrin:

Nu weer lekker verder met de hobby en zien of we weer enig licht in de duisternis brengen kunnen.

Heb geen pm'tje aan je gestuurd en dus ook geen van jou gehad, maar ik vind een geintje op z'n tijd wel leuk.
Dat houd de spirit er een beetje in in deze duistere dagen.

Tof dat je dit vermeld, ook al is dit eigenlijk niet nodig.
Iedere hobbyist die een beetje goed nadenkt wist dat dit toch niet mogelijk was (een tankcard), zou wel heel leuk zijn hahaha.
Geeft maar weer voor de zoveelste keer toe dat vele niet verder kijken dan hun pinnokio neus lang is :)
Dit laatste geld ook voor de hoge zwarte pieten bij Irdeto C+, want daar kijken ze toch ook niet goed :)

Mvg Big-Henk

Kan je die spreuk weg halen met een hamer past alles wilde mijn module er niet in ik een hamer gepakt want jij schrijft met een hamer past alles nou heb ik in mijn receiver een gat zitten jonge kan nergens meer mijn module vinden......

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan