f4all

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

musli

dames heren moderators van duck , gaat niet om jullie maar wat een stelletje randxxxxxxx bij s4a.Ik een ip ban
stel je een vraag met in achtneming van de regels over keys E D word verteld onzinnige vraag ;stel je voor de tweede keer een vraag word verteld onzinnige vraag,door ome merde
toen heb ik ome merde, is volgens mij de vrij franse vertaling vamn ome g*dverdome verteld dat ik hem een ... vond
in het verleden was er nog al eens een stryd tussen f 4 all en duck
Nu heb ik niet de intensie om dit weer op te rakellen, maar ik word hier toch wel op zijn minst gezecht gestoord van
wat een lijpoos

Ga niet hier zitten te klagen,begraaf die bijl nu eens.

ik heb die bijl niet eens opgepakt maar ik heb hem gehad van s4all
maar het gaat me er niet om ,om iets op te rakkelen maar om de doodeenvoudige reden ;als ik iets vraag ;hoe stompzinnig dan ook,niet gelijk door een moderator ff terechtgewezen word met als andwoord
STOMPZINNIGE VRAAG ONDERWERP GESLOTEN
kijk ,als ik het al weet stel ik de vraag niet eens,en dan heb ik niet een figuur nodig die zo nodig moet laten blijken dat hij een password heeft voor area 51(of geef het maar een naam)
Maar goed ,duck bij deze blijf ik toch nog steeds na heel veel jaren dit een prima site vinden
En wat mij betreft onderwerp gesloten

Dan begrijp ik niet dat je het onderwerp hier ooit geopend heb.

Als ik een televisie koop bij firma x dan ga ik toch ook niet over garantie lopen zeuren bij firma y. Ik weet dat als ik me niet goed behandeld voel ik nooit meer naar firma x zal gaan en zal kiezen voor'??n van de firma's a t/m z met uitzondering van firma x.

Overal gelden andere regels. En als gast heb je je te houden aan de regels van het huis waar je bent. Ik mag daar bijvoorbeeld niet linken naar ??n van de sites welke ik met andere mensen maak en anderhou. De reden ligt in een banner van een bepaald bedrijf welke op onze site staat en daar schijnen wat problemen te zijn tussen hen. Dan heb ik twee keuzes: of daar niet meer komen of de regels welke dan ook voor mij gelden naleven.

Ik kies voor dat laatste omdat ik ten eerste niets met deze ruzie te maken heb en er ook geen onderdeel van wenst te worden. Daarnaast, en dat is voor mij de belangrijkste reden, post ik daar om andere gebruikers te informeren, helpen of weet ik wat nog veel. Dat is voor mij persoonlijk belangrijker dan een restrictie welke ik dan heb.... Maar 1 ding is zeker ik ga er niet op andere boarden, behalve dan even aantikkend voor de verduidelijking in dit onderwerp, topics over opstarten.

Inderdaad is die tijd voor mij persoonlijk al heel lang voorbij.

Voor zover ik begrijp had musli even een uitklaatklep nodig omdat hij van mening is zich aldaar aan de regels gehouden te hebben en toch een ip ban gekregen.

Duck als zodanig geeft er momenteel geen mening over, overal gebeuren andere dingen. Bij de een wordt iets gesloten, bij een ander weer verplaatst, elk board/forum heeft zijn eigen manier van handelen en de eigen manier met de gebruikers om te gaan.

Het is niet aan ons maar aan de gebruikers zelf om te bepalen of ze met het beleid en de gekozen omgangsvorm van een site of board kunnen leven en zoniet om een alternatief te zoeken.
Van sat4all mag inmiddels bekend zijn dat ze een erg strak beleid voeren en snel zijn met bans. Dan heeft zowel zijn voordelen alsook zijn nadelen maar dat is -hun- keuze en het is ook hun recht om te bepalen hoe ze een board runnen net als andere forums/sites het recht hebben de keuze te maken het anders te doen.

Wij weten niet waar het over gaat en willen het ook niet weten, Duck heeft zijn eigen beleid en zijn eigen manier betreffende het omgaan met gebruikers en het toepassen van topicsluitingen en moderaties.
Om die redenen zijn er mensen bijgekomen maar ook gegaan, een natuurlijk verloop wat je overal tegenkomt.

Dit topic wordt gesloten en verplaatst naar de off-topic en in elk geval bedankt voor het compliment wat je aan Duck gaf.

Vanwege de goede orde heb ik in jouw tekst een wat te vergaand woord iets aangepast met kruisjes en een sterretje in een ander woord gezet om gelovige mensen niet te shockeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan