Fake logo 8k?

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2003
Berichten
4.209
Waarderingsscore
159
Punten
63
Leeftijd
56
Locatie
Ridderkerk
Ik ben me een beetje aan het voorbereiden voor de race strax, die valt voor een deel samen met een voetbalwedstrijd die ik ook een beetje wil volgen.
Dus de IPTV er bij gepakt en nu zie ik een logo langs komen wat ik nog niet gezin had.
Is dit een origineel logo of is dit in gemonteerd door de iptv provider?

 
Gezien je NPO1 op hebt staan gaat het om het originele logo.
Op de gewone kabelTV was dat ook te zien.
 
Gezien je NPO1 op hebt staan gaat het om het originele logo.
Op de gewone kabelTV was dat ook te zien.
Stond daar ook 8K linksboven, er zijn volgens mij geen eens 4K uitzendingen.
 
Is dat een K ?? Lijkt me meer op een X
8X ingezoomd bv
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Tis echt een 8K en in de zenderlijst wordt hij aangeboden als 16K.
 
Oh sorry, ik heb geen 8K TV. Maar in dat geval is het fake en door de iptv provider er in gezet.
De NPO doet niet aan 8K uitzendingen, sterker nog, het schijnt dat ze niet eens meer aan 4K doen.

Dit is een stukje van Tweakers van november verleden jaar:
In Nederland wordt NPO 1 in uhd beschikbaar gesteld. Dat betekent echter geen 4k, maar 1080p in combinatie met 50fps en hdr, terwijl eerdere edities van het WK en het EK in Nederland wel in 4k en hdr te zien waren.
Dus je mag al heel blij zijn als je 4K hebt dit jaar.
 
Lijkt me nogal fake.
 
Lijkt me nogal fake.
Denk het ook maar dat betekend wel dat ze het NOS logo moeten losmaken en dan een stukje naar rechts moeten verplaatsen.
 
Kan het zijn dat dit uit Engeland komt.
Zou me niet verbazen dat ze daar wel met 16 K opnemen. Ik bedoel die studio van F1.
 
Kan het zijn dat dit uit Engeland komt.
Zou me niet verbazen dat ze daar wel met 16 K opnemen. Ik bedoel die studio van F1.
Dat zag er inderdaad indrukwekkend uit, beetje NASA.
 
Kan het zijn dat dit uit Engeland komt.
Zou me niet verbazen dat ze daar wel met 16 K opnemen. Ik bedoel die studio van F1.
Hmmm volgens mij allemaal fake en een commercieel verhaal, F1 zelf zend ook niet uit in 4K ( Dan hoef je ook niet op te nemen in 16K btw bestaan er wel 16K camera' s?? de theorie is 15.360 x 8640 pixels = 132,7 miljoen pixels voor 16K )
 
En hoeveel data verstookt dat zogenoemde 8K?
 
Net ff wat google-jounalistiek gedaan, 8K uitzendingen zijn er niet! (muv Japan )

While the 8K Association has been created to promote this adoption, Asia is one of the only regions where this content is available (via satellite to some connected TVs). According to a Mordor Intelligence report titled 8K Market - Growth, Trends, and Forecast (2020 - 2025), Japan is the first to introduce a broadcast channel dedicated to 8K content.
The bitrate for 8K video services that use HEVC is between 85 Mbps for satellite and 65 Mbps for OTT.
 
Laatst bewerkt:
phoe, 65mbps. De gemiddelde wifi verbinding verzuipt al bij 40mbps :biggrin: :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan