FC Barcelona-Real Madrid a.s.zaterdag

V

valerio3

Hola,

Wie kan mij helpen?
A.s.zaterdag wordt FC Barcelona-Real Madrid gespeeld en deze wedstrijd wordt in Spanje door "de vrije kanalen"uitgezonden.
IK, als import-sp, wil graag deze wedstrijd indien mogelijk live zien, ik heb al beetje rondgekeken, maar is het mogelijk deze wedstrijd live te zien op astra/hotbird/Hispasat met fun?

Bij voorbaat dank voor reacties.

Saludos

Valentin

Hier kan je ook nog effe kijken,, is trouwens altijd goed om ze allebei te checken want soms staat er een bepaalde zender niet bij de een maar wel bij de andere site.

Dus hispasat Sport TV,, maar zit er natuurlijk wel in dat er een key wissel gaat plaats vinden tijdens deze topper,, flikken die gasten altijd.

Maar goed,, die is zoweer gevonden hopen wij lol.

http://www.satfootball.com/

Maar zal hem zelf wel gewoon op canal kijken via de kabel uiteraard.

er staat dat cine 5 (turksat 42 graden) de wedstrijd uitzend in viacces 1.
analoog kun je hem ongecodeerd kijken op deze frequentie --> 11006 V Cine 5. Ik weet niet of ze digitaal ook fta gaan uitzenden alleen hoor op de reclames dat ze de wedstrijden fta uitzenden heb al paar keer gekeken op de analoge zender van hun.

is naar je pm gestuurd.

Barcelona heeft vandaag met 5-1 verloren dus niet de moeite waard om te kijken.

ben inderdaad benieuwd hoe lang Rijkaard nog mag blijven, het gaat niet echt veel beter ivm zijn voorgangers>>er wordt in El mundo deportive.es al gesproken over laatste kans as zaterdag voor Ten Cate & Rijkaard.
Toch hoop ik dat Barcelona thuis kan winnen.

Bezem door de selectie halen ligt volgens mij meer aan de spelersgroep dan aan de trainer(s) straks willen ze zeker koeman naar barcelona halen,laat ie a.u.b. bij ajax blijven.

laat die ***el maar bij Ajax blijven>>Laporta (voorzitter FCB)heeft gezegd dat rijkaar dtot eind seizoen mag blijven), dit betekent normaaln gesproken nog 3 a 4 wedstrijden

***el?Was hij niet toevallig degene die barcelona de europacup bezorgde met een formidabele vrije trap.

Ben geen liefhebber van Koeman, vrije t()ap was inderdaad niet mis van koeman, maar vind het laatste tijd behoorlijk irritant,denk ook niet dat socios van Barcelona zitten te wachten op nog een hollander, van Gaal en Rijkaard hebben krediet inmiddels aardig weten te verspelen.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan