Film 'Dunderklumpen' gezocht

K

Kerstkonijn

In 1974 is er de film Dunderklumpen geweest. Origineel dacht ik Zweeds. Deze film is in het Nederlands op tv en in de bioscoop geweest. Het boek heb ik wel, maar ik zou het ook graag als film willen hebben.

Weet iemand of deze film ergens te koop is, of te downloaden ofzo? (Wel graag in het Nederlands.) Moet toch wel te vinden zijn?

Maak me gek!

Oo jij bedoeld deze.
geregisseerd door Per ?hlin
met Beppe Wolgers, Jens Wolgers en Halvar Bj?rk

Dunderklumpen speelt zich af in het hoge noorden van Zweden tijdens de midzomernacht. Op een verlaten eiland brengt een familie de vakantie door: vader, moeder, Jens en Camilla. Ongemerkt sluipt een vreemd mannetje de kamer van Camilla binnen. Hij neemt al haar poppen en stopt ze in een grote zak. Telkens als hij ??n van hen aanraakt, wordt die levend. Bij het buitengaan neemt hij ook een schatkistje mee, maar Jens zet meteen de achtervolging in.....

Ja das een leuke.

Vraag eens aan FTD of ze die willen posten.

Groetjes Bert

Of zoeken met een newsreader of binsearch ofzo!
Ben pas nog tegen Catch-22 aangelopen, ook zo'n oudje.
Een aangename verassing!
Grtz.

Dat men nu altijd zoekt wat een ander ook niet kan vinden. :stupid:

Ik kom hem net wel tegen als jme met Google op : dunderklumpen "nzb" zoekt maar dan staat hij er al 46 dagen, dus dat zal niet gaan lukken....

maar het is maar een ideetje hoe te zoeken. ;)

Kerstkonijn;165918 zei:
In 1974 is er de film Dunderklumpen geweest. Origineel dacht ik Zweeds. Deze film is in het Nederlands op tv en in de bioscoop geweest. Het boek heb ik wel, maar ik zou het ook graag als film willen hebben.

Weet iemand of deze film ergens te koop is, of te downloaden ofzo? (Wel graag in het Nederlands.) Moet toch wel te vinden zijn?

Maak me gek!

Heb je de film inmiddels al?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan