films

mistico

Jr. Member
Lid sinds
4 jun 2005
Berichten
82
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
72
hallo graag zou ik oorlogfilms leren dowloden bv met niewsgroepen weet er iemand hoe dit werkt en kan mij wegwijs maken aub
 
thanks tiger maar geraak er niet aan uit ben een begineling hiermee en zou graag films hebben over 2e wereldoorlog
 
Hoezo WO 2, die is toch al voorbij, lol!

Maar je kunt toch eens hier twee forums verder kijken.
Torrents en newsgroups heet die.
Daar staat een hoop uitgelegd.
Eerst eens lezen!

Grtz.
 
Kilroy;179328 zei:
Maar je kunt toch eens hier twee forums verder kijken.
Torrents en newsgroups heet die.
Daar staat een hoop uitgelegd.
Eerst eens lezen!

Grtz.

Precies @Kilroy, daarom ook bij deze de vraag verplaatst naar het juiste forum.

@mistico, lees eerst idd maar eens rond, want ik denk dat de juiste uitleg hier wel staat. ;)
 
inderdaad heb hier al wat gelezen maar snap het niet goed denk dat het komt door de zwaare medicatie die ik neem ma hoop dat men me verder helpt
 
Black Tiger;179324 zei:
Je kunt hier eens beginnen: http://www.binaries4all.nl/
Kijk vooral ook bij "community's (zoals FTD enzo)".

Aangezien ik al heel veel films heb gedownload vanuit de nieuws groepen, zal ik ook maar mijn zegje doen.

Ik zal proberen in et kort aan te geven wat je nodig hebt.
Je zei dat je oorlogfilms over de tweedewereld oorlog wilde hebben, die zijn er zeer veel ik ben daar ook een liefhebber van.

OKay, wat heb je nodig:
1. een goede provider waar films ook naar 2 weken gedoanload kunnen worden, persoonlijk gebruik ja daar een PAY server voor, Eweka of Astraweb en er zijn er wel meer.
2. Een nieuws lezer programma, daar zijn er genoeg van Newsbin pro, NewsPro.
3. een Un rar programma
4 een Par programma.
5. veel disk ruimte.
6. download snelheid, als je beneden de 6 Mb zit kun je het vergeten, dan duurt het veel te lang.

Er zijn twee manieren om een film te downloaden, je opend een nieuws groep en klikt alle regels aan die je nodig hebt, of je download een NZB file.
Iedereen werkt met NZB files, dan hoef je de nieuwsgroep niet intelezen, dat kan langdurig zijn.

Een NZB files bestaat uit de informatie om de film te downloaden zonder dat je dat je eerst de nieuwsgroep moet inlezen.
Er zijn sites waar je de NZB file kunt downloaden maar ook kun genereren.

Je opend de NZB file in je niews lezer en dan selecteer je alle regels.
Na het downloaden gebruik je de Par2 regel om te controleren of alle files gedownload zijn. Dan moet je de regels Un-rarren, dan krijg je Vob files of een ISO file.

En dan kun je de zaak op een DVD zetten.

Maar Ja de link van BlackTigir staat er niet voor niets bij, je zal veel moeten lezen, er zal in het begin best veel fout gaan, maar uiteidelijk krijg je het onder de knie.

Hellaas Oorlog films worden niet zo vaak "gepost", dus duurt het lang voordat je ze kan krijgen.
Maar daar is FTD voor, zoek dat maar eens op daar kun je ze aanvragen.

Succes,

groetjes Bert
 
Goed bert50, maar voor beginners is Grabit natuurlijk ideaal.
Daar gebeurt zowat alles automatisch in de laatste versie!

Heb jij overigens "The bridge at Remagen" al eens voorbij zien komen?

Grtz.
 
Kilroy has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.

Ja dan kan ik nix sturen

Bert
 
Oh, zit die flut box weer vol?
Had ik nog niet in de gaten.

Grtz.
 
lijkt me een mooie film
 
ik heb nu deze prgjes maar kan nog geen films afhalen dacht dat het makelijker was
 
Ach jong, leren fietsen is ook moeilijk!
Als je een film wil hebben moet je de nzb ervoor ook hebben.
En je moet in je newsreader programma ook goed de naam van je
usenet(nieuws) provider hebben ingevuld.

Grtz.
 
Heb je intussen al gekeken of jou provider ondersteuning geeft?

Zoja, ga dan alsvolgt te werk:

Download als eerste een trailversie van newsbinpro ( zo te vinden bij Google ),
deze kun je 30 dagen gebruiken...

Ga daarna eens kijken op diverse forums zoals ftn2day, ftr, fta, ftd, movieworld, en bijvoorbeeld eens bij www.indeklit.nl ( daar staan al deze forums! )

Kijk daar eens wat men aanbied, en reageer eens op een topic zoals hier, en dan krijg je de verborgen link te zien, en je wordt dan doorgelinkt naar nzb-zoekers ( zo noem ik ze, www.binsearch.info, en yabse of nzb4you bijvoorbeeld,... ) en je ziet dan de nzb staan.

Die download je!

Je slaat die op in een map naar jou keuze, en daarna open je newsbinpro, en ga je een paar dingen doen; allereerst onder het knopje options ga jij zeggen waar het download path is, en het data path ( waar de info staat, en waar het opgeslagen moet worden..
)

Daarna ga je naar "file" en daar ga je naar load plugin data, en klik je de nzb aan, en dat komt in het scherm van newsbin te staan, je selecteert alles, en je voegt het toe aan jou downloadlijst, en je kunt aan het downloaden gaan. ;)

Klinkt errug moeilijk maar na wat proberen en een paar keer doen is het een peuleschil.


nog van harte met jou verjaardag ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan