flashwizzard hulp gevraagt

S

satderk

Ik wil gaan stoeien met mijn dream.
Nu heb ik al 2 versies van flashwizzard gedownload ,maar ik weet niet hoe ik het 1 en ander moet combineren zodat de flashwizzard kan opstarten.

Het heeft wat met de vertaling te maken en dat je die in een map moet plaatsen ,alleen ik weet niet hoe wat en waar.

En hoeveel image?s kun je eigenlijk kwijt op je usb stick (256)?
Wat is wijsheid ,kwa aantal?

En de orginele dream image ,is die nog nut vol of kan je die beter overschrijven?
Ik ga aan de slag met de nulmodem kabel,voor de veiligheid ,want mijn kennis van de dream is nog niet zo veel als met de humax.
En als ik met mijn laptop aan de gang ga ,om de dream te bewerken ,moet ik de dream op de televisie hebben aangesloten?

Derk

@satderk mijn kennis is ook nog niet zo groot, maar als je toch met flashwizzard aan de gang gaat, maak dan met dat programma eerst een backup van je goed werkende image. ;)

Daarna kun je gaan stoeien met andere images, bevalt het je niet, of gaat het fout, dan kun je altijd weer je back-up terug zetten zodat alles weer als vanouds werkt.

Wel ben ikzelf weer nieuwsgierig hoe het inderdaad eigenlijk zit met meerdere images op de usb, en meer hoe die erop te zetten, en te kunnen schakelen, tussen de verschillende images, zonder dat de Dream in de war raakt?

Wat betreft de vraag of de je de tv aan moet laten staan als je met de dream bezig bent, ik heb hem als ik met wat dan ook bezig ben altijd aan staan... ;)

Succes met de dingen die je leren wil, ik ga het ook volgen dit draadje, wellicht dat ik er ook iets van op steek, en misschien kan helpen.

Ohja ik weet niet welke flashwizzard je nu hebt maar anders wil ik je wel de versie sturen die ik heb, en gebruik.

Originally posted by freggel1
@satderk mijn kennis is ook nog niet zo groot, maar als je toch met flashwizzard aan de gang gaat, maak dan met dat programma eerst een backup van je goed werkende image.

Ohja ik weet niet welke flashwizzard je nu hebt maar anders wil ik je wel de versie sturen die ik heb, en gebruik.

Corne?,

Ik heb de flashwizzard aan de praat,ik moest hem gewoon even anders openen,met winzip.Naar ik meen is dit 5.2 (flashwizzard).
Thanks to Avensis.

Ook heb ik begrepen dat er meerdere image?s op de stick kunnen.
Maar ach ,is het nodig.
Laat ik het hier eerst maar bij laten : 1 in de flash en de andere op de stick.
Ik moet eerst even ondekkende hoe het 1 en ander in zijn werk gaat.
Ook moet ik eerst nog even de dream in mijn netwerk opnemen,effe puzzelen dus.

Het gaat hier niet zo vlot ,ik heb hier thuis ook nog het 1 en ander te doen.
En anders is het zo over met de hobby :(

Derk

P.s waar ik wel benieuwd naar ben of er iemand is die hier een beschijving van heeft ,en dan bedoel ik zoiets als we kennen van de gebruikers van de humax,die een eigen site hebben opgezet.
Zoiets al "sjerom" maar dan iets gebruiksvriendelijker.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan