Flitspaal Rotterdam

H

HuGoBoSs

Iemand ervaring met de flitspaal op de maasboulevard in rotterdam daar bij de shell ik ging daar met 80 langs je mag daar maar 50 okeej maar ik zat op de andere weg helft hij flitste wel kan dat kloppen? ik ging richting de snelweg en niet richting Tropicana k snap er niks meer van

Dat is dan een duur geintje maar eigen schuld dikke bult.

Dat was mijn vraag niet :tong: ik vroeg op hij voor 2 kanten flitst?en ok 30 kilometer tehard hoeveel is dat ik wou deze topic open op tuf tuf maar daar is mijn email schijnbaar geband terwijl ik nog nooit iets op het topic heb gezet

Flitspalen met blauwe glaasjes, flitsen ook van voren, weet niet of dit altijd zo is maar is helaas m'n ervaring.

@kwakkie, altijd al zo'n heilig boontje geweest ? :(

ik werd geflist met 73 en kreeg een boete van 70 euro.
Kennis van me werd geflitst met 92 en krijgt 260 zij hij.
dus.... daar tussenin denk ik hehe

Ik zit regelmatig op de weg en wil ook zo snel mogelijk thuis zitten, daarom stuur ik per sms regelmatig de volgende tekst:
flits+A1(nummer van de weg waar je zit) in en dat stuur ik naar 969, binnen 10 seconden weet je of er statieven staan met flitsers.

Het is natuurlijk zonde van het geld als je een boete moet betalen, maar het is en blijft wel je eigen schuld.

Salu2,

Valerio3

even een antwoord op je vraag:

Ja je wordt op de allebei kanten van de weg geflitst......
ik ga regelmatig er langs dus let op en verder onder de brug staan ze ook je bent gewaarschuwd....

groetjes,
deliyurek007

Gaat je dragon cam lol

kost je 115 euri:(

Grtz Hangslot

gister het nieuws niet gezien ??
uit onderzoek blijkt dat flitspalen en mobiele flitsers niet altijd goed qua ingestelde norm staan afgesteld
kijk als je dus slim bent vraag je altijd even de foto op dat recht heb je namelijk om die foto op te vragen
zo kan het dus zijn dat je een prent krijgt voor een snelheid die je niet eens gereden heb of kan hebben.
het heeft ook met de stand van je auto te maken op die foto
staat hij niet qua normen op die foto dan kan je al een bezwaarschift indienen.

met de stand van je auto te maken op die foto staat hij niet qua normen op die foto dan kan je al een bezwaarschift indienen.
Daarom rij ik altijd alsof ik net drie flessen whiskey op heb. Dan weet ik zeker dat ik nooit volgens de normen op de foto kan komen! :biggrin::biggrin::biggrin:

Het is een auto van de zaak maar ik wacht wel of die bekeuring binnen komt de zaak betaalt altijd vooraf en na 2 maanden houden ze het in van mijn salaris ook zo iets kroms

Hetgeen de laatste dagen in de krant heeft gestaan over het niet correct zijn afgesteld van camera's, heeft in eerste instantie te maken met mobiele flitsteams. Een flitspaal zal wel degelijk goed staan afgesteld (mag ik aannemen). Kan nooit kwaad om toch altijd een foto op te vragen, maar wel eerst even betalen. Mocht je baas betalen en dit later inhouden op je salaris dan ben je mischien te laat met je bezwaarschrift, dus let wel op te bezwaartermijn.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan