--Formule 1 2024--

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.513
Waarderingsscore
644
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Hamelton vetrekt naar alle waarschijnlijkheid in 2025 naar Ferrari.
Is hij nog gemotiveerd dit seizoen? Ik vraag het me af. En leeftijd ? 39 nu
 
Whoehahaha, gaat ie toch Mercedes verlaten dan? Ik heb er nog mijn twijfels over en heb zo het vermoeden dat als Mercedes beter gaat presteren dat ie dan bij Mercedes blijft.
Ik ben eens heel benieuwd. Een goed coureur blijft gemotiveerd. Max heeft ook langere tijd in langzamere auto's gereden voordat ie de snelste werd. En Hamilton heeft dat 8 jaar gedaan dus die heeft niets te klagen.
 
Volgens mij was Max al snel maar kwam dit pas tot zijn recht toen hij een goede auto kreeg.
Als de Renault- motor van vroeger ook goed was geweest, dan had Max minimaal 6 wereldtitels op zijn naam staan en was Hamilton niet verder gekomen dan 4 of 5.
Maar goed, koffiedik kijken natuurlijk en een hoog gehalte aan "wat als".

Daar komt ook nog bij dat wanneer Hamilton echt zo goed was, hij Russel compleet zoek had gereden, wat in de cijfertjes maar marginaal is terug te vinden.

Hamilton wil zijn carriere in stijl afsluiten met een vorstelijk salaris en dat is de man gegund. Ik verwacht dat Lec hem compleet tot snot rijd op de baan, maar een mooi F1 seizoen zal het zeker gaan worden!

Laat het seizoen 2024 maar gaan, geef Max de WDC en kom maar op met 2025! :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 
Volgens mij was Max al snel maar kwam dit pas tot zijn recht toen hij een goede auto kreeg.
Klopt, daarom schreef ik ook dat ie eerst langzamere auto's had. Met de snelste auto is ie zeker de snelste.
Maar zelfs met een wat mindere auto wist hij in 2021 toch het WK te winnen.
Gewoon omdat het net een tandje betere coureur is dan de rest.

Inderdaad was het verbazend dat hij zo aan het klagen was terwijl Russel het wel beter wist te doen.
Nu heb ik wat rond gelezen over deze transfer. En er zijn er toch wel wat meer die denken dat de reden is dat na het testen van de 2024 bolide van Mercedes, Hamilton ingezien heeft dat deze het niet gaat redden en dat behoorlijk meegespeeld heeft voor de transfer naar Ferrari.

Het is hem zeker gegund zijn carriëre in stijl af te sluiten met een leuk salaris net zoals andere coureurs. Leclerc verwelkomt hem. Ik denk dat het voor de sport wel eens leuk kan gaan zijn dat 2025 seizoen.
Echter ik ben ook bang dat Hamilton zichzelf in de kont gebeten heeft en Leclerc hem wel een poepje zal laten ruiken.

Die laatste regel. Ja doe dat maar. Kunnen we misschien ook weer gelijk vertrouwd bij Ziggo kijken.:biggrin:
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen want Viaplee wil het daar toch weer op gaan gooien om Nederland te winnen en misschien lukt dat wel met de hulp van Canal+.

Ik zei toch al die directeur die weet iets als die zoveel aandelen gaat kopen. Voorwetenschap noemen ze dat. Dat aandeel zal ook wel gaan stijgen weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan