Formule1 Seizoen 2024

Nou gezien zijn raceprestaties afgepen jaar en ook dit jaar is het niet zo gek te noemen.
Behalve dan qua leeftijd. Genoeg wachtenden maar hij doet het nog uitstekend dus heel mooi dat ie niet 1 maar zelfs 2 jaar erbij gekregen heeft!

Knap inderdaad!
 
CB SPRINT pole position , ow jee toch niet NORRIS
CB rijdt naar eerste plek in sprintrace, ow jee toch niet wordt met gemak ingehaald door Max. Na 19 rondjes zeer ruime achterstand.

Het gevecht voor plek 3 Alonso, 3 Sainz 4 Perez 5 en Lecrec op 6 allen biinnen DSR een super gevecht tussen 3 en 4 en PEREZ zegt dank jullie wel en gelijk naar P3. Daarna een stevig onderonsje tussen Sainz en Lecrec

Jammer van Alonso, uitgevallen. Tijdens gevecht voor behoudt P3.

CB strand in Q3 en start als 3e maar dan van achteren. P18.
Hij gaat vannacht enkele regendansen uitvoeren om nog in de punten te komen.
 
CB is in dit verhaal Cry Baby ? ;)
 
Geweldige rapportage met de nodige dosis humor! :biggrin:
 
Max heeft het toch weer laten zien, zelfs met 2 stops terwijl Norris er maar eentje deed en dan nog 14 seconden voor hem eindigen, ongelooflijk.

Het enige wat ik niet helemaal begreep is waarom hij de "driver of the day" titel kreeg van de kijkers.
Hij is van 4 naar 2 gegaan en heeft die positie mooi weten vast te houden. Maar Alonso deed op het eind een geweldige inhaal actie door nog fijn in de top 10 te geraken en als 7e te eindigen.

En dan heb ik het nog niet gehad over Hamilton. Niet mijn favoriet, maar mijns inziens had hij die "driver of the day" titel deze keer wel verdiend. Van de 18e plek naar de 9e is toch heel netjes en meer plekken dan wie dan ook gewonnen.
Nog steeds achter Russel, zoals tot nu to elke keer dit jaar.
 
Alonso schitterde weer met een slimme zet, en snelste ronde en terug op 7.
Totaal geen spanning aan het front, ook niet na 2 safety cars .


Eigenlijk vond ik het een saaie wedstrijd.
 
Max was gisteren weer heer en meester en gaf tijdens het racen nog een soort van drift weg voor de show!
Er staat werkelijk geen maat op deze coureur en ik ben er van overtuigd dat wanneer men Max in een Ferrari zet, deze direct een race gaat winnen!
...uiteraard met zijn engineers en "GP", want zij vormen het team 'Verstappen'.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan