freex cam dood na update ?!?

M

mrf69

Ik ben wat aan het stoeien geweest met de nieuwe Toh 1.4, wat nieuwe settingslijsten en ecm fixes. Vanaf dat moment krijg ik geen beeld meer met mijn freex cam.
Ik heb natuurlijk eerst weer alles in originele staat gebracht, maar dit mocht niet baten.
Ik heb zelfs de originele firmware weer eens terug gezet en de cam opnieuw geprogd...je raadt het al, geen resultaat.
dusssss, iemand enige suggestie wat er mis kan zijn gegaan, zowel op de astra als op de hotbird heb ik wel geluid. dus de cam zou toch iets moeten doen....
H E L L L U P P P P

Heb ergens gelezen dat FreeX problemen heeft en dat zelfs de orginele kaarten niet meer werken...

Misschien toevallig net gebeurd toen je nieuwe software in je Humax plaatste...

Zover ik weet kan de HoT1.4 net zo goed met CI modules overweg als ieder andere Humax software...

gr,
Ducom

omdat je toch geluid hebt zou ik toch eens naar je scart kabel kijken ik heb het een keer gehad toen was er zo'n pinnetje plat gegaan

Originally posted by mbon
omdat je toch geluid hebt zou ik toch eens naar je scart kabel kijken ik heb het een keer gehad toen was er zo'n pinnetje plat gegaan

Ik wist niet dat ze op een scart een speciaal pinnetje maken voor het beeld van freextv ????????

@neo

hij zegt toch zelf dat ie er de nieuwe Toh 1.4, wat nieuwe settingslijsten en ecm fixes in heeft gedaan, nou als ik dat moet doen moet ik de humax los koppelen bij de tv en naar mijn pc brengen om daar alles in de humax te brengen ,dus zou kennen als je alles weer aan sluit met de scart en antenne kabel dat je dan al iets verkeerd doet......BV MET DE SCART KABEL ....ik heb het ook niet over een speciaal pinnetje gehad......

Ok? wat jij zegt is ook wel zo maar dan vindt ik het wel raar dat hij deze cam icm hot 1.4 wil gebruiken om overal naar te kijken.
de enige meerwaarde van deze cam is dan freextv of na het omprogrameren fullx 1 & 2

oke neo daar heb jij weer gelijk in maar goed ik ging er van uit dat hij helemaal geen beeld meer heeft en daarom gaf ik aan om dan ff naar de scart te kijken.......

leuke discussie zo, ik heb inmiddels begrepen dat er problemen zijn bij freextv. Op het moment dat ik de storing had, stond dit nog niet vermeld op de site. Ik ging er dus van uit dat het van mijn gehobby kwam....niet dus.
De enige reden dat ik met de 1.4 hot bezig was, was gewoon weer uit hobby om te kijken of kiosk het deed....niet in 1 x dus....dus toen maar ecm fixes en zo er overheen gedraaid...toen ik dacht dat ik alles voor elkaar had, deed freextv het niet meer....kon geen toeval zijn dacht ik....maar wel dus..
Kortom bedankt voor de input, maar het is gewoon een storing bij hun.

Yippie hij doet het weer.
Kan ik nu weer rustig slapen, of juist niet

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan