FreeX op 107 images?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.415
Punten
113
Leeftijd
61
Gaat er nu echt geen FreeX op een 107 image? Ik zag wel hier en daar een img staan waarbij geschreven stond dat FreeX het er op zou doen, maar dat werkt dus niet.
Gisteren een testemu gedownload van Huts, maar deze geeft ook geen beeld.

Uiteraard had ik al gelezen dat het uitsluitend op 1.06 images kon, alleen vraag ik me af of dat niet op een of andere manier te fixen is zodat het ook op 107 images werkt.
Natuurlijk bedoel ik hier niet bij gebruik van een FreeX module dus daar hoeven we het even niet over te hebben.:)

Wat ik begrepen heb is de 1.06 versie in de kernel geschreven en dus niks losse files of zoiets.
Moet in de 107 weer opnieuw gecompileerd worden.
Dr.Matrix heeft het gemaakt in de 1.06, afwachten tot hij of iemand anders het wil maken.

Nada

Ja dat verhaal hoorde ik al, maar ik zag al FreeX op 106 voordat ik ooit van dr. Matrix gehoord had.
En ook dr. Matrix kan de kernel niet hercompilen, dat kan zelfs Dream Multimedia niet, alleen IBM heeft die mogelijkheid.:)

FreeXtV Script
21.02.2004 von utakurt

WURDE VON UNS NOCH NICHT GETESTET !!!

Ist nicht von mir - ....aber funzt 100%ig

Bitte wirklich genau so befolgen.

mini howto
------------------
1. einfach via FTP mit Dreambox verbinden und die Dateien aus dem Archiv in ein beliebiges Verzeichnis mit Schreibrechten kopieren.
z.B. /tmp

2. nun via Telnet auf die Dreambox verbinden. [telnet ]
z.B. telnet 10.0.0.97

3. auf der Box in das Verzeichnis mit dem Script wechsel.
z.B. /tmp

4. Rechte der Dateien anpassen. (Ausf?hrbar machen)
chmod 777 freextv
chmod 777 freextv_astra
chmod 777 scam
chmod 777 camd.scam

5. Auf den Kanal schalten und anschlie?end in der Telnetkonsole das script starten
./freextv (bzw f?r Astra -> ./freextv_astra)

vond het misschien is het wat groeten humana

BT, probeer de Ahaustria es.
Daarmee gaat freeXTV wel open bij mij.
De image staat bij mij op HD en ik gebruik een misterX 1.06 als flash-image, dus ik weet niet wat ie als flash-image zal doen.
De astra versie gaat wel open, de HB niet. (of net andersom;-)) moet je maar ff kaiken.

Als je een 1.06 als basis gebruikt, dan gebruikt hij ook die kernel en zal hij ook opengaan.
Maar ik wil wel eens proberen. Ik zal eens op zoek gaan naar die ahaustria. Kan die ook het reisrfs filesysteem aan?

Heb je die FreeX script getest ? Die release lijkt pas van gisteren te zijn ...

Ik heb wat rondgekeken, maar heb hem nergens kunnen downloaden.

CU
Red

Nee nog getest, ik heb wel een losse aparte freeX emu gezien bij Huts, stond ook bij dat ie voor te testen was. Dit was al een week of meer geleden, maar die werkte dus niet.
Tot nu toe ben ik nog geen andere tegen gekomen.

Hallo,

idd. als de 1.06 als basis gebruikt wordt werkt het wel.
Dus een 1.07 op de stick zal dan ook werken met FreeX maar dat is volgens mij niet de bedoeling, het is zaak dat het op de 1.07 draait.
Tot nu toe loopt nog nix :-(

Nada.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan