freex tv

J

jojeelja

hallo
IK heb nog steeds problemen met het wegvallen van beeld op free x tv .Is het probleem hier alleen of nog algemeen
groeten
 
wat jullie van ik heb geen last daargeloof ik dus geen klote van he het geval is zelfs bekend bij free x tv zelf maar nee joh jullie hebben superspullen staan natuurlijk en alles perfekt sprookjes bestaan alleen in de efteling
jullie hebben zeker ook sky italia open en dat soort dingen met jullie superontvangers ik haat dat soort mensen hier alles goed flikker en end heen man en daaronder weer eentje met zogenaamt technische dingen doe dat in je breiclubje man flikker op
 
Werkt hier ook zonder problemen met xxx. (Believe it or Not){editted by duckteam}
 
Originally posted by ikkrijgs2wel
wat jullie van ik heb geen last daargeloof ik dus geen klote van he het geval is zelfs bekend bij free x tv zelf maar nee joh jullie hebben superspullen staan natuurlijk en alles perfekt sprookjes bestaan alleen in de efteling
jullie hebben zeker ook sky italia open en dat soort dingen met jullie superontvangers ik haat dat soort mensen hier alles goed flikker en end heen man en daaronder weer eentje met zogenaamt technische dingen doe dat in je breiclubje man flikker op

---

zucht ...

ooit zo'n stumper meegemaakt ?


merDe
 
@ ikkrijgs2wel

breiclubje, flikker ????
Waar het hart van vol is zullen we maar zeggen.
 
Geen reden om hier te gaan schelden,, en wat free XTV betrefd,, hier werkt het ook nog steeds niet goed,, 30 seconden beeld en dan knalt die op zwart.
 
Op zich is dat een vreemde zaak.
Als ik in de dreambox freeXtv softwarematig laat decoderen zijn er geen problemen, schakel ik dit uit en gebruik ik een originele FreeXtv CI, blokt de zaak en zijn er freezes. Lijkt erop dat de CI dus moeite heeft met hun eigen signaal.
 
Was al eerder gepost dat iemand FreeXTV had geemailed en zij terug hadden gemaild dat ze problemen hebben met de codering.
Volgens mij proberen ze iets te updaten zodat het alleen nog maar werkt met de officiele cams,, maar wat waarschijnlijk niet zo snel gaat of goed werkt.

Die jongens hebben natuurlijk ook in de gaten dat het in de dreambox nu werkt en dat weer proberen te stoppen zodat je alleen nog maar met de officiele cams kan kijken.
 
@ikkrijgs2wel,

Sommige van die wat jij noemt "oma's" vindt ik best lekker passeren. Nou ja het kan misschien wel dat ik op "oudere" vrouwen val, maar ................ik kom aan mijn trekken zonder gefrustreerd rond te lopen.
Moet je ook eens doen en er zal een wereld voor je open gaan.
Een "oma" is net als een funcard, eens goed geprogrammeerd krijg je alles open.

hihihi,
groetjes en suc6,

sat_viewer2
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan